  • Data: 2008-07-19 07:44:41
    Temat: Re: tabliczka na bramie "zakaz parkowania"
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 07:32
    (autor Andrzej_K
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5ru9u$b95$1@inews.gazeta.pl>):

    > "Masę"? To podaj choć jeden oprócz tych:
    > B-35 + T-25b, B-36 + T-25b, B-35 + T-25c i B-36 + T-25c

    No widzisz, więc sam część znasz :D
    Dochodzą jeszcze np. znaki B-37 i B-38. Dobijamy do 10 pomału :D Więc
    całkiem sporo....

    > Nie rozumiem? Co to jest "wersja umieszczana na ścianach"

    Tabliczka T-26 ze stosownymi znakami B-35,36,37,38.

    > Policja co do takich "wersji" także ma inne niż Ty zdanie:
    > http://tinyurl.com/63unjy
    > W tym wypadku akurat nie chodzi o "wersję ścienną_filarową"
    > lecz o to, że "znak" nie trzyma parametrów znaku drogowego.

    No akurat tu się wykazali ścisłym buractwem, a do tego znajdują się na
    terenie prywatnym i zarządca terenu może określić sobie dowolnie teren wg
    mnie. Ale to przykład bez związku. Ja odnosiłem się do twojego, jak
    zwykle ,,autorytarnego'' stwierdzenia, że ,,"Treść" znaków zakazu
    obowiązuje *za* znakiem i wszelkie znaki umieszczone na
    ścianach_drzwiach_bramach można o kant dupy obić'', podczas gdy właśnie
    stosowne znaki B-35,36,37,38 w połączeniu z T-26 umieszcza się bardzo
    często na ścianie.

    > Widocznie, jak zwykle, Ty wiesz lepiej, a ja, niestety, się
    > myliłem?

    Ano. Aczkolwiek ja też czasami się mylę, więc nie załamuj się.

    > Twoją "wadą" nie jest to, że na każdy temat odpowiadasz
    > autorytarnie i zawsze masz inne zdanie, ale to, że nigdy
    > nie podajesz źródła swoich rewelacji.

    No a ty podałeś?

    Bo moje PoRD mówi:

    29) zatrzymanie pojazdu ? unieruchomienie pojazdu niewynikające z warunków
    lub przepisów ruchu drogowego, trwające nie dłużej niż 1 minutę, oraz każde
    unieruchomienie pojazdu wynikające z tych warunków lub przepisów;

    30) postój pojazdu ? unieruchomienie pojazdu niewynikające z warunków lub
    przepisów ruchu drogowego, trwające dłużej niż 1 minutę;

    i nie ma nic, że ,,jeśli kierowca przebywa w pojeździe, to nie jest to
    postój, a zatrzymanie''.

    > (np. PoRD jest
    > "wielki i długi" więc uściślaj swoje "inne zdanie", np.
    > PoRD Art. 49.2. ust 1 - 'Zabrania się postoju w miejscu
    > utrudniającym wjazd lub wyjazd, w szczególności do i z
    > bramy, garażu, parkingu lub wnęki postojowej;')

    no właśnie. A skoro unieruchomienie trwało 2 minuty, to był to już postój. A
    że, jak zauważył Robert, obecność kierowcy w samochodzi minimalizuje
    szkodliwość tego czynu, to całkiem inna bajka.

    --
    Tristan