  • 1. Data: 2003-09-05 19:45:49
    Temat: sześciolatek i poradnia psychologiczna (bardzo smutne i ważne)
    Od: "januszk.." <s...@p...onet.pl>

    sześcioletnie dziecko z racji swoich zdolności,
    uczęszczało do zerówki w przedszkolu.

    w czerwcu odpowiednia poradnia (rejonizacja) po
    godzinnym "badaniu" wystawiła opinię o braku podstaw do
    (brak zgody?) uczęszczania do szkoły o rok wcześniej.
    po zasięgnięciu języka (przedszkole, znajomi nauczyciele)
    rodzice dowiedzieli się , że i tak ostateczna decyzja należy do
    rodziców, w związku z czym:
    a) zapisali dziecko do 1 klasy
    b) przestali się przejmować (jakoś to będzie?)

    nadszedł wrzesień......

    Dyrektor szkoły twierdzi, że dziecko nie może uczęszczać do
    szkoły i że żaden dyr. tego zrobić nie może !
    (prawda czy fałsz???????????).
    pani dyrektor poradni psycho.... twierdziła i twierdzi,
    że jest to tylko OPINIA i nie można (nie ma po co ??????)
    się odwoływać.
    NIE MA MOŻLIWOŚCI ponownie przebadać dziecka, jak dopiero
    za rok (wielka łaska???, i tak jest wówczas obowiązek szkolny)

    jednym słowem, winnych nie ma, wszyscy umywają ręce
    dziecko jest rozwinięte wyśmienicie (czytanie, liczenie, kontakty z
    otoczeniem
    normalne, itd.itp.), kolejny rok w zerówce to
    STARTA CZASU I MARNOWANIE SZANS DZIECKA NA NORMALNY
    ROZWÓJ
    ^^^^^^^^^^^^^

    jak ugryźć temat, jak to wygląda od strony formalnej ( w ogóle i szczególe)

    p.s. po wielkich perturbacjach kolejne badanie jest w poniedziałek

    PROSZĘ PORADŹCIE COKOLWIEK

    januszk..
    (przyjaciel rodziny)

  • 2. Data: 2003-09-05 22:07:21
    Od: "dudi" <s...@n...frty.com.pl>

    A nie lepiej malucha uczyć samemu w domu? W USA Home Schooling jest
    coraz bardziej popularny idzie tam w miliony!

    Człowieku szkoła to kicha, szczególnie jeśli trafi na tępych
    nauczycieli, a tych jest masa i raczej będą małego ściągać w dół - no
    zważywszy na Twoje problemy nie tylko nauczyciele cierpią na tepiznę
    posoplitą no nie?

    Chylińska choć po chamsku to jednak miała sporo racji rzucając owym
    "nauczyciele fuck you", tam jest masa palantów w tym zawodzie, co 10
    może jest godny tego miana...

    Ucz dzieciaka samemu, w sposób optymalny układając program!
    http://www.edukacja.domowa.pl/

  • 3. Data: 2003-09-06 05:41:47
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl>

    "dudi" <s...@n...frty.com.pl> wrote in message
> [...]
    > nauczycieli, a tych jest masa i raczej będą małego ściągać w dół - no
    > zważywszy na Twoje problemy nie tylko nauczyciele cierpią na tepiznę
    chyba właśnie dlatego chcą żeby jak najszybciej skończyło edukację i zaczęło
    się rozwijać ;)

    burenezo

  • 4. Data: 2003-09-06 07:47:38
    Od: "dudi" <s...@n...frty.com.pl>

    : chyba właśnie dlatego chcą żeby jak najszybciej skończyło edukację i
    zaczęło
    : się rozwijać ;)
    : burenezo

    może być zapóźno! ta zaraza zaraża chyba!? :-O ;)

  • 5. Data: 2003-09-06 07:50:40
    Od: Remik <r...@r...stt.pl>

    On Fri, 5 Sep 2003 21:45:49 +0200, "januszk.."
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >jak ugryźć temat, jak to wygląda od strony formalnej ( w ogóle i szczególe)
    >
    >p.s. po wielkich perturbacjach kolejne badanie jest w poniedziałek
    >
    >PROSZĘ PORADŹCIE COKOLWIEK

    Zapisać do szkoły prywatnej, a jeśli nie stać CIę na całą edukacje w
    takiej szkle to po pierwszej klase przenieść do państwowej.
    Ze świadectwem w garści nikt nie odmówi przyjęcia do kolejnej klasy.

    --
    Remik

    "Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota,
    chociaż co do pierwszego nie mam pewności" - Albert Einstein

  • 6. Data: 2003-09-06 19:31:40
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "januszk.." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > PROSZĘ PORADŹCIE COKOLWIEK

    Prawo w Oświacie:
    http://ipwo.vulcan.pl/
    Znajdziesz tam odpowiednie przepisy i dowiesz się, jak to wygląda
    od strony prawa a nie woli urzędników.

    Michał Łętowski

  • 7. Data: 2003-09-07 01:24:00
    Od: "januszk.." <s...@p...onet.pl>