  • 1. Data: 2003-09-05 17:14:27
    Temat: allegro
    Od: "krzysiek" <k...@m...com>

    witam

    dzis dostalem wezwanie do zaplaty od Intrum Justitia. jest tam kwota (25zl)
    ktora bylem bylem dluzny na allegro + odsetki i 'koszty postepowana' w sumie
    10zl. tak sie sklada ze kilka dni temu zaplacilem te 25zl (na konto
    allegro). co
    teraz zrobic?

    dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-05 18:54:01
    Temat: Re: allegro
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "krzysiek" <k...@m...com> napisał w wiadomości

    > 10zl. tak sie sklada ze kilka dni temu zaplacilem te 25zl (na konto
    > allegro). co
    > teraz zrobic?

    Nic. Allegro Ci przysle podziekowanie za wplate na konto, jesli tego juz nie
    zrobili, a IJ się wiecej nie odezwie. Poza tym założę się, że IJ Ci
    przysłało upomnienie listem zwykłym. No to niech Ci udowodnią, że go
    dostałeś:-)))

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-09-05 22:05:31
    Od: Remik <r...@r...stt.pl>

    On Fri, 5 Sep 2003 19:14:27 +0200, "krzysiek" <k...@m...com>
    wrote:

> [...]
    >ktora bylem bylem dluzny na allegro + odsetki i 'koszty postepowana' w sumie
    >10zl. tak sie sklada ze kilka dni temu zaplacilem te 25zl (na konto

    Wyrzuć do kosza i zapomnij o sprawie.

    Ponieważ list, który dostałeś nie był polecony to jakby nie istniał.

    --
    Remik

    "Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota,
    chociaż co do pierwszego nie mam pewności" - Albert Einstein