  • Data: 2023-10-26 16:45:11
    Temat: Re: szczury uciekają
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Oct 2023 14:08:36 +0200, Olin wrote:

    > Mnie akurat mafijne państwo na licencji Fiutina nie odpowiada.
    > Niestety, suteren nie ma nic przeciwko temu, że misiewicze i mejzy traktują
    > państwo jak swój folwark, pod warunkiem że dajo pińcet.

    Premia w innych działach gospodarki jest czyms normalnym, wiec ja tam
    jakos bardzo nie neguję, ze "nagrody im sie po prostu należą".
    Za dobrą pracę się należą.

    Tylko ze tu to zakrawa na oszukiwanie na emeryturze, ale ponoć w
    mundurówce też normalne.

    Dziwi mnie tylko, ze nagroda jest pod warunkiem, ze sie odejdzie ze
    służby. Jakby władza chciała dopilnowac, ze ich w ch* nie zrobią -
    nagrody wezmą, a potem sie do KO zapiszą :-)
    A przeciez to "swoi", nikt tam podejrzanych elementów na komendantów
    nie awansował :-)

    A calkiem osobna sprawa, ze oni sami mogą wyliczyc, ze oplaca im sie
    nagrodę wziąc, średnią podkręcic i na emeryturę uciec.
    Bo nowa władza to nie wiadomo co z nimi zrobi ...

    J.