  • Data: 2023-10-26 17:38:06
    Temat: Re: szczury uciekają
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.10.2023 o 17:17, J.F pisze:

    > Co jest oczywiscie zrozumiałe, ale czemu "pod warunkiem odejscia" ? > Sami powinni
    wiedziec, ze trzeba czyścic :-)

    Trzeba, nie trzeba... Można różne taktyki wybrać - pójść na emkę podbitą
    przez granatnikowa biorąc część hańby na siebie. Można na przykład
    przypomnieć sobie niezbyt wygodne rozkazy i dogadać się z przyszłą władzą...

    > Pismaki czegos nie zrozumiały?

    Mnie to bardziej zastanawia że pismaki o tym wiedzą.
    > No chyba, ze maja zniszczyc dokumenty, odejsc ... i juz ich nikt
    > scigał nie będzie, za "zagubione" dokumenty ...

    Bo własnie trzeba się upewnić, że każdy każdego za jaja trzyma;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!