  • 1. Data: 2004-07-01 21:01:12
    Temat: ststus studenta
    Od: marcepan <p...@B...pl>

    witam

    Mam pytanie odnosnie statusu studenta. Obronilem sie we wtorek i
    otrzymalem informacje ze skoro sie obronilem to trace status studenta
    i jestem zoobowiazany do zwrocenia legitymacji studenckiej w ktorej
    defakto mam pieczatke do konca wrzesnia. W sumie niewiele korzystam
    jako student ze znizek ale zastanawia mnie to czy uczelnia ma prawo
    pozbawic mnie praw studenta przed uplywem terminu.

    dodatkowe inf: uczelnia prywatna

    pozdrawim

    --
    marcepan GG1028451 dla wybranych: panmarcepan :)
    http://forum.jds.pl/ - forum poswiecone nurkowaniu

  • 2. Data: 2004-07-01 21:13:16
    Temat: Re: ststus studenta
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "marcepan" <p...@B...pl> napisał w wiadomości
    .97...
> [...]
    > jako student ze znizek ale zastanawia mnie to czy uczelnia ma prawo
    > pozbawic mnie praw studenta przed uplywem terminu.

    Jakiego terminu?
    Nie jestes studentem.

  • 3. Data: 2004-07-01 21:46:53
    Temat: Re: status studenta
    Od: "macgaw" <m...@i...pl>

    Użytkownik marcepan napisał tak :
    > Mam pytanie odnosnie statusu studenta. Obronilem sie we wtorek i
    > otrzymalem informacje ze skoro sie obronilem to trace status studenta
    niezupełnie, studentem przestaniesz byc jak odbierzesz dyplom

    > i jestem zoobowiazany do zwrocenia legitymacji studenckiej
    i własnie w celu odebrania dyplomu musisz oddac legitymacje
    jesli przeglądniesz lokalną prase to jest teraz prawdziwy wysyp
    roztargnionych studentów którzy tuz przed obroną gubią
    zupełnie przypadkiem legitymacje.
    ;p

    pozdrawiam
    macgaw

  • 4. Data: 2004-07-02 05:55:16
    Od: "Szolek" <f...@p...cy>

> [...]
    > jako student ze znizek ale zastanawia mnie to czy uczelnia ma prawo
    > pozbawic mnie praw studenta przed uplywem terminu.

    Jak mozesz oddac legitymacje, skoro wlasnie ja wyprales, a jej szczatki
    wyrzuciles do pieca centralnego ogrzewania, gdy grzales wode na kapiel???

    --
    Verba docent, exempla trahunt
    Szolek f...@p...cy [ROT13]

  • 5. Data: 2004-07-02 13:17:40
    Od: "Maelstorm Mephisto" <m...@o...pl>

    > Jak mozesz oddac legitymacje, skoro wlasnie ja wyprales, a jej szczatki
    > wyrzuciles do pieca centralnego ogrzewania, gdy grzales wode na kapiel???

    No właśnie ????????? zastanów się!!!!!

  • 6. Data: 2004-07-02 18:40:23
    Od: "Gooral" <i...@w...pl>

    marcepan wrote:
> [...]
    > defakto mam pieczatke do konca wrzesnia. W sumie niewiele korzystam
    > jako student ze znizek ale zastanawia mnie to czy uczelnia ma prawo (..)

    Ma. Niedawno od MENiS dostałem odpowiedź, bo mniałem podobne wątpliwości
    (skończyłem licencjata na prywatnej):
    "W dniu złożenia egzaminu dyplomowego (tę datę umieszcza się na dyplomie
    ukończenia studiów) student staje się absolwentem szkoły wyższej. Protokół
    egzaminu dyplomowego, przygotowywany podczas egzaminu dyplomowego zawiera
    takie właśnie informacje: o złożeniu egzaminu, o uzyskaniu tytułu
    zawodowego, w Pana przypadku "licencjat".W legitymacji studenckiej jest
    miejsce na kolejne stemple przedłużające jej ważność i rzeczywiście, termin
    przedłuża się do 31 października. Jednak złożenie egzaminu oznacza, w opinii
    ministerstwa, że dotychczasowy student staje się absolwentem danej uczelni.
    Po dniu złożenia egzaminu dyplomowego - brak Panu uprawnień do posługiwania
    się legitymacją studencką (nie będzie Pan już studentem). Z powyżej podanych
    powodów, nie można - mimo zrozumienia Pana problemów, pozytywnie
    odpowiedzieć w sprawie możliwości korzystania z legitymacji studenckiej -
    prawidłowo należy ją zwrócić uczelni."

    --
    Gooral

  • 7. Data: 2004-07-02 18:42:19
    Od: "Gooral" <i...@w...pl>

    Gooral wrote:
    >(...) , bo mniałem
    "miałem" of korz.. bo zaraz mnie zlinczują za tego "prywatnego licencjata"
    :>

    --
    Gooral