  • 1. Data: 2006-08-11 17:16:20
    Temat: sprzedaż mieszkania lokatorskiego
    Od: Cyklista <c...@i...pl>

    Witam!

    Mam mieszkanie spółdzielcze-lokatorskie z wkładem w wys. 0k. 30 tys. zł.
    Mogę oddać je do spółdzielni i wycofać wkład lub wykupić na własność i
    sprzedać. Problem w tym, że nie mam pieniędzy na wykup. Czy jest jakiś
    inny sposób zbycia, np odsprzedaży wkładu za np 40 tys. zł.?

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 2. Data: 2006-08-11 17:28:31
    Temat: Re: sprzedaż mieszkania lokatorskiego
    Od: "lolka" <l...@b...pl>

    Cyklista napisał(a):

> [...]
    > sprzedać. Problem w tym, że nie mam pieniędzy na wykup. Czy jest jakiś
    > inny sposób zbycia, np odsprzedaży wkładu za np 40 tys. zł.?

    Moja teściowa w 2005 r. miała identyczną sytuację. Nie wiem jak
    było to rozwiązane od strony formalnej (zapisów w umowie) ale w
    praktyce "dostała" od kupującego pieniądze na wykup, a potem
    odsprzedała mu mieszkanie. Obie strony na tym skorzystały, gdyż
    mieszkanie było wartościowe - teściowa sporo dostała, a kupujący
    nabył i tak taniej niż na rynku.

    --
    *lolka* 1750880
    www.bandyci.org