  • 1. Data: 2006-08-11 18:04:50
    Temat: pozyczka
    Od: "pawelcy" <p...@o...pl>

    Pozyczylem koledze 17000 zl teraz on nie chce mi oddac, mam oswiadczenie
    napisane przez niego w ktorym on sie zobowiazuje ze to zrobi czy mam szanse
    na to ze sad go zobowiaze do odaania?

  • 2. Data: 2006-08-11 18:22:05
    Temat: Re: pozyczka
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    Użytkownik "pawelcy" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pozyczylem koledze 17000 zl teraz on nie chce mi oddac, mam oswiadczenie
    > napisane przez niego w ktorym on sie zobowiazuje ze to zrobi czy mam
    > szanse
    > na to ze sad go zobowiaze do odaania?

    wezwanie do zaplaty a po bezskutecznym uplywie terminu pozew do sadu

  • 3. Data: 2006-08-11 21:29:03
    Od: Piotr <nospam@[nospam].no>

    Lookasik napisał(a):
    > Użytkownik "pawelcy" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > wezwanie do zaplaty a po bezskutecznym uplywie terminu pozew do sadu

    mozna odrazu skierowac taka sprawe do sadu bez wezwania do zaplaty ...

  • 4. Data: 2006-08-12 01:07:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.08.2006 Piotr <nospam@[nospam]> napisał/a:
    > mozna odrazu skierowac taka sprawe do sadu bez wezwania do zaplaty ...

    Można, jak ktoś się lubi włóczyć miesiącami-latami po sądach. Jak ktoś nie
    lubi, to zawsze lepiej spróbować po dobroci tym bardziej, że nie znamy
    całej historii w tym, samej umowy.
    Apropos, podatek zapłacony?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2006-08-12 06:37:11
    Od: "pawelcy" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > Można, jak ktoś się lubi włóczyć miesiącami-latami po sądach. Jak ktoś nie
    > lubi, to zawsze lepiej spróbować po dobroci tym bardziej, że nie znamy
> [...]
    jaki podatek?

  • 6. Data: 2006-08-12 06:50:41
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > jaki podatek?

    Jakie cytowanie ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2006-08-12 07:04:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 12.08.2006 pawelcy <p...@o...pl> napisał/a:
    > jaki podatek?

    ZCP 2% kwoty pożyczki plus deklaracja pcc-1 (czy jak się to tam nazywa)
    do US.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2006-08-12 07:12:12
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...pl> napisał

    > wezwanie do zaplaty a po bezskutecznym uplywie terminu pozew do sadu

    Dwa lata zejdzie na odbijaniu pileczki...

    Neko

  • 9. Data: 2006-08-12 07:14:10
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

> [...]

    > Pozyczylem koledze 17000 zl teraz on nie chce mi oddac, mam oswiadczenie
    > napisane przez niego w ktorym on sie zobowiazuje ze to zrobi czy mam

    Szanse sa, ale to bedzie dlugo trwalo. Lepiej sprobuj sie z kolega
    ugodzic i ta ugode spisac na pismie. Bo w sadzie to bedzie
    trwalo 2 lata. Wiem z wlasnego doswiadczenia.
    A potem co? Nakaz zaplaty i komornik? A jak ma inne
    egzekucje? To wtedy ustawisz sie w kolejce
    i bedziesz czekal 8 lat.
    A jak nie ma dochodu, albo ukrywa? To i egzekucja
    moze byc nieskuteczna. Duzo niewiadomych.
    Lepiej sie ugodzic!

    Neko

  • 10. Data: 2006-08-12 07:27:23
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "pawelcy" <p...@o...pl> napisał

    > Szanse sa, ale to bedzie dlugo trwalo.

    Jezeli ma umowe na pismie nakaz zaplaty dostanie po tygodniu. Gorzej jak
    wniesie sprzeciw ale znajac takich to pewnie nawet nakazu z poczty nie
    odbierze bo bedzie sadzil, ze dzieki temu uniknie odpowiedzalności.