  • 1. Data: 2006-08-11 14:05:23
    Temat: Przywrócenie współwłasności
    Od: "Rafał Balcerzak" <r...@g...pl>

    Jak długo trwa sprawa o przywrócenie współwłasności i jakie dokumenty są do
    takiej sprawy niezbędne? Chodzi mi o okres od złożenia dokumentów do wyroku
    w sprawie.

  • 2. Data: 2006-08-11 14:43:43
    Temat: Re: Przywrócenie współwłasności
    Od: "Rafał Balcerzak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dodam jeszcze, że działka, o którą toczy się spór w wydziale geodezji
    figuruje jako własność moich dziadków. Nie ma jednak w tym wydziale wzmianki
    na jakiej podstawie nabyli oni prawa do tej nieruchomości. Brak jest również
    księgi wieczystej. Dawniej działka ta należała do "gruntów scalonych wsi
    XX", jednakże dokumenty dotyczące tego obszaru zostały zniszczone. Żaden ze
    współwłaścicieli nie posiada dokumentu stwierdzającego własność
    nieruchomości, a jedynie wyrok sądu w sprawie spadkowej.

  • 3. Data: 2006-08-11 14:52:24
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał Balcerzak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ebi52v$lcf$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > współwłaścicieli nie posiada dokumentu stwierdzającego własność
    > nieruchomości, a jedynie wyrok sądu w sprawie spadkowej.

    Jezeli dobrze rozumiem byla sprawa o stierdzenie nabycia spadku po X. Zatem
    teraz nalezy albo umownie podzielic sie spadkiem albo wniesc o dzial spadku

  • 4. Data: 2006-08-11 16:02:31
    Od: "Rafał Balcerzak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lookasik <l...@o...pl> napisał(a):
    > Jezeli dobrze rozumiem byla sprawa o stierdzenie nabycia spadku po X.
    Zatem
    > teraz nalezy albo umownie podzielic sie spadkiem albo wniesc o dzial
    spadku

    Jestem w posiadaniu tej nieruchomości od piętnastu lat, drugi
    współwłaściciel dopiero teraz postanowił się upomnieć o swój spadek.
    Poinformował mnie dzisiaj, że za dziesięć dni będzie chciał się wprowadzić
    do domu, w którym mieszkam i mam opuścić połowę pomieszczeń.
    Wiem, że może on zameldować się pod tym adresem i siłą, przy udziale policji
    próbował się wprowadzić.
    Co mogę zrobić, żeby temu zapobiec?