  • 1. Data: 2013-01-11 09:00:57
    Temat: sprzeciw od wyroku nakazowego + falszywe zeznania strazy gminnej
    Od: bartek <b...@...pl>

    witam
    chcialbym napisac sprzeciw od wyroku nakazowego z tego tytulu ze straz
    gminna skierowala tam sprawe poniewaz nie podalem im danych sprawcy z
    dnia....

    czy moge jednoczesnie napisac pismo do prokuratury rejonowej w moim
    miescie o skladanie falszywych dowodow zezna przez ta straz gminna
    komendanta?

    ja im wskazalem osobe z azji, mam jej wszystkie dane lacznie z telefonem
    itp itd.
    mogli sie z nim kontaktowac i dogadac a tego nie zrobili to juz chyba
    nie moja broszka :)

    i zastanawiam sie czy... bawic sie w to czy sobie odpuscic

    pamietam ze jak bylem w tej gminnej strazy i tylko wspomnialem ze to
    obcokrajowiec kierowal ja siebie na zdjeciu ktore oni mi dostarczyli nie
    rozpoznaje....to oni powiedzieli ."jak to ku/... jaki obcokrajowiec" i
    juz sie zaczela jazda, moglem sie tylko przyznac i nic wiecej...

  • 2. Data: 2013-01-11 09:24:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.01.2013 09:00, bartek pisze:

    > czy moge jednoczesnie napisac pismo do prokuratury rejonowej w moim
    > miescie o skladanie falszywych dowodow zezna przez ta straz gminna
    > komendanta?

    Jak chcesz jeszcze im dowalić, to sprawdź czy na wezwaniach od
    straszaków był podpis komendanta czy też kopia zrobiona metodą
    "kopiuj-i-wklej" - zwykle robią takie wklejanki a to zasadniczo jest
    fałszowanie dokumentów ;->

  • 3. Data: 2013-01-11 10:37:43
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2013-01-11 09:24, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > straszaków był podpis komendanta czy też kopia zrobiona metodą
    > "kopiuj-i-wklej" - zwykle robią takie wklejanki a to zasadniczo jest

    juz im napisalem maila czy to prawda ze nie podalem danych, a oni ze jak
    mi nie pasuje to zebym sie odwolal a o danych nic nie wspomnieli

  • 4. Data: 2013-01-11 10:57:11
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    *bartek* napisał(-a):

    > juz im napisalem maila czy to prawda ze nie podalem danych, a oni ze
    > jak mi nie pasuje to zebym sie odwolal a o danych nic nie wspomnieli

    Zapytaj ich jeszcze czy mają u siebie kogoś o IQ dostatecznym do
    zrozumienia pytania ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2013-01-11 13:19:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Jan 2013, Big Jack wrote:

    > Zapytaj ich jeszcze czy mają u siebie kogoś o IQ dostatecznym
    > do zrozumienia pytania ;)

    Są dwie wersje odpowiedzi: sofistyczna, czyli "niech się pan odwołuje" :P
    Druga to wersja antynomiczna: "tak" :>
    Ale próba ustalenia czy to jest odpowiedź prawdziwa
    powoduje zapętlenie się na paradoksie kłamcy ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2013-01-11 14:54:10
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2013-01-11 09:00, bartek pisze:
> [...]
    > rozpoznaje....to oni powiedzieli ."jak to ku/... jaki obcokrajowiec" i
    > juz sie zaczela jazda, moglem sie tylko przyznac i nic wiecej...

    we Wrocławiu zrobili mi tak samo. Poszedłem (z dyktafonem). Straszak nie
    zapytał się kto prowadził tylko przedstawił zarzut. Następnie po
    przedstawieniu zarzutu zapytał kto kierował pojazdem. ROzbrajająco go
    powiadomiłem, że przysługuje mi prawo odmowy składania wyjaśnień co dał
    mi na piśmie parę minut wcześniej.

    Sprawa trafiła do sądu rejonowego. Strażnik kłamał w żywe oczy, że
    instruował mnie o obowiązkach i odpowiedzialności.

    Na następnej rozprawie odsłuchujemy nagranie. Będzie zonk ;) Później
    powiadomię prokuraturę, że te matoły tylko kłamać potrafią. Nie odpuszczę

    NIGDY ale to przenigdy nie chodź do organów mających władzę bez nagrywania.

    Icek

  • 7. Data: 2013-01-11 15:02:21
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Icek" napisał w wiadomości grup
    ,

> [...]

    >instruował mnie o obowiązkach i odpowiedzialności.

    >Na następnej rozprawie odsłuchujemy nagranie. Będzie zonk ;)

    Przeczytaj raz jeszcze co napisałeś. Co "dał ci na piśmie" parę minut
    wcześniej ? Nie informację o prawach i obowiązkach?

  • 8. Data: 2013-01-11 17:22:19
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-11 14:54, Icek pisze:

    > Na następnej rozprawie odsłuchujemy nagranie. Będzie zonk ;) Później
    > powiadomię prokuraturę, że te matoły tylko kłamać potrafią. Nie odpuszczę
    >
    > NIGDY ale to przenigdy nie chodź do organów mających władzę bez nagrywania.

    Tylko pamiętaj, ze jest taki "myk", że jak Cię sąd zapyta w jakim celu
    nagrywałeś, to odpowiedz "w celu notowania informacji, które
    spodziewałem się usłyszeć". Bo jeśli powiesz, że w celu przedstawienia w
    sądzie, to dowodu nie dopuści.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 9. Data: 2013-01-11 17:38:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-11 17:22, Maruda pisze:
> [...]
    > nagrywałeś, to odpowiedz "w celu notowania informacji, które
    > spodziewałem się usłyszeć". Bo jeśli powiesz, że w celu przedstawienia w

    Nie ma takiej reguły.

    --
    Liwiusz