  • 31. Data: 2011-02-12 21:05:25
    Temat: Re: spis powszechny
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 12 Feb 2011 20:22:12 +0100, niusy.pl wrote:

    > Ale jakie to ma znaczenie ? Nie masz sumienia iść spać o 9-tej ?

    Zasadniczo o 9-tej już jestem w pracy ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 32. Data: 2011-02-12 21:09:06
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Ta ustawa jest niespujna.
    Punkt 10. 6 ustanawia, że np. nr telefonu zostanie usunięty z bazy w ciągu
    2 lat,
    a w załaczniku o zbieranyh danyh nie ma zbierania numeru telefonu.

    I bardzo nieprecyzyjna.
    np "samoocena niepełnosprwności" : i co będzie skala 1-10?

  • 33. Data: 2011-02-12 21:10:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.02.2011 13:17, Alek pisze:

    > Ale to jest kwestia umowna.

    Umówmy się, że to przesuwanie czasu to jeden wielki debilizm. Prowadzi
    do zamieszania, wypadków, a ponoć nawet zawałów serca (jak ktoś nagle
    musi godzinę wcześniej wstawać).

    > Co to szkodzi? Długość dnia się nie zmieni. Natomiast pory wschodu i
    > zachodu i tak są zmienne, ponadto różni ludzie mają różne godziny
    > aktywności - nie istnieje uniwersalna norma która dogodzi wszystkim. Za
    > to wszystkim szkodzi suwanie zegarem w te i nazad. No i uzasadnienie
    > ekonomiczne/ekologiczne w obecnych czasach jest raczej nieaktualne.

    Dokładnie. To jest jakiś kretynizm, w którym tkwimy siłą bezwładu.

  • 34. Data: 2011-02-12 21:11:03
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    wiadomości news:ij6sdc$ru7$1@news.onet.pl...

    > Nie jesteś objęty obowiązkiem czy masz zamiar się uchylić?
    > Jeśli to drugie to jak?
    Obowiązek poddania się spisowi mnie obejmuje.
    Ale to problem tzw. rachmistrza dotrzeć do mnie, prawda?
    Ostatnio fatalnie mu poszło...

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2011-02-13 02:17:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Alek

    > Nie jesteś objęty obowiązkiem czy masz zamiar się uchylić? Jeśli to
    > drugie to jak?

    A jaki tu widzisz problem?

  • 36. Data: 2011-02-13 07:02:47
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > A jaki tu widzisz problem?

    Mam się ukrywać przez cały czas trwania spisu? To chyba 2-3 miesiące.
    Mam w tym czasie z domu wychodzić chyłkiem, nikomu nie otwierać drzwi,
    nie odbierać telefonów itd.? Bo rozumiem, że jeśli dojdzie do kontaktu
    z rachmistrzem, w jakiejkolwiek formie, i odmówię udziału w jego
    czynnościach to on zawiadamia kogo trzeba, mam sprawe o wykroczenie i
    perspektywę grzywny do 5000. Nie tak to działa?

  • 37. Data: 2011-02-13 07:10:37
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    wiadomości news:ij7vmv$rhe$1@news.onet.pl...

> [...]
    > czynnościach to on zawiadamia kogo trzeba, mam sprawe o wykroczenie i
    > perspektywę grzywny do 5000. Nie tak to działa?

    Nie, nie tak.

    --
    Jotte

  • 38. Data: 2011-02-13 15:30:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Alek

> [...]
    > czynnościach to on zawiadamia kogo trzeba, mam sprawe o wykroczenie i
    > perspektywę grzywny do 5000. Nie tak to działa?

    Ale co ukrywać? Ja z zasady nie wpuszczam do domu przypadkowych osób,
    mojego telefonu rachmistrz raczej nie ma, a na ulicy mnie raczej nie
    zaczepi, bo skąd będzie wiedział, że to ja? ;)

  • 39. Data: 2011-02-13 17:56:43
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Zasadniczo o 9-tej już jestem w pracy ;-)

    No to wstać. Nic to nie zmienia w temacie.

  • 40. Data: 2011-02-13 18:27:43
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Ale co ukrywać? Ja z zasady nie wpuszczam do domu przypadkowych
    > osób,

    Ale jak puka ktoś nieznajomy to chyba pytasz kto zacz? I tak stajesz w
    sytuacji że albo odpowiesz na pytania ankietera albo odmówisz. Odmowa
    rodzi konsekwencje.