  • 21. Data: 2011-02-12 14:15:17
    Temat: Re: spis powszechny
    Od: "Papu Smurfu" <k...@w...pl>

    Órzytkownik "krys" napisał:

    > A nie jest przypadkiem tak, że nikt nie będzie Cię pytało zdanie, tylko
    > masz
    > odpowiadać, bo jak nie, to grzywna/odsiadka/whatever?

    spis pofszechny czyli donieś na siebie sam!:O)
    ubeki sbeki i onosiciele som kosztowni, po spisie bendzie wiadomo kogo można
    jeszcze okraść i komu i o ile zwienkszyć podatki, pozdrufka dla
    maiwniakuf:O)

  • 22. Data: 2011-02-12 14:23:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 12 Feb 2011 14:44:32 +0100, Alek wrote:

    > Ależ jest umowna. Rosjanie zmniejszyli sobie liczbę stref czasowych bez
    > przesuwania południków. Chiny mają jeden czas mimo że rozciągaja się na
    > przestrzeni 4 stref. Zresztą sam popatrz na mapę stref czasowych jakie
    > tam są wygibasy.

    Położenie geograficzne umowne nie jest. A to, że politycy potrafią sobie
    przestawiać zegarki, to inna para kaloszy. (W ChRL jest to proste:
    "ludzie śpią jak Mao śpi, ludzie wstają, jak Mao wstaje".)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 23. Data: 2011-02-12 14:29:47
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Położenie geograficzne umowne nie jest.

    Jest. Po wojnie Polska przesunęła sie na zachód.
    Na skutek umowy. :P

  • 24. Data: 2011-02-12 14:55:53
    Temat: (Czas letni) Re: spis powszechny
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-11 20:52, SDD pisze:

    > Pomimo, ze posiadam zarwki energooszczedne, to jednak lepiej czuje sie, gdy
    > w czerwcu Slonce zachodzi o 21 niz gdyby zachodzilo o 20.

    To po ch. Ci w takim razie przesuwanie zegarów na czas "zimowy"?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 25. Data: 2011-02-12 15:17:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 12 Feb 2011 15:29:47 +0100, Alek wrote:

    > Jest. Po wojnie Polska przesunęła sie na zachód. Na skutek umowy.

    To też nie tak :) Przesunęły się granice, ale konkretny punkt (powiedzmy:
    Łuck, Olsztyn, Wrocław) trwają tam gdzie były.

  • 26. Data: 2011-02-12 19:22:12
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Po pierwsze pytanie należałoby odwrócić: po co czas letni, skoro nasz
    > "naturalny" czas, to właśnie ten zimowy.
    >
    > Po drugie -- pewnie dlatego, że groziłaby nam, w grudniu, noc do 9.00.

    Ale jakie to ma znaczenie ? Nie masz sumienia iść spać o 9-tej ?

  • 27. Data: 2011-02-12 19:46:34
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    A jakie tam są pytania w tym spisie?

  • 28. Data: 2011-02-12 20:28:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup
    > A jakie tam s? pytania w tym spisie?

    Podobne jak na poprzednim: imię, nazwisko, adres, ile zarabiasz, wykształcenie,
    co do ciebie należy, ile masz / planujesz mieć dzieci, wiara itp.

  • 29. Data: 2011-02-12 20:36:30
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Podobne jak na poprzednim: imię, nazwisko, adres, ile zarabiasz,
    > wykształcenie, co do ciebie należy, ile masz / planujesz mieć dzieci,
    > wiara itp.
    To sobie zobacz dokładniej.
    Tu jest strona oficjalna:
    http://www.stat.gov.pl/gus/nsp_PLK_HTML.htm
    A tu ustawa, zakres pytań znajdziesz w załączniku nr 1 (na str. 6):
    http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/ustawa_nsp20
    11_04032010.pdf
    Trzeba być skończonym idiotą, żeby takich informacji udzielać obcym osobom i
    to w dodatku za darmo.

    --
    Jotte

  • 30. Data: 2011-02-12 21:00:22
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał

    > Nie brałem i nie mam zamiaru brać udziału w tzw. spisie powszechnym,

    Nie jesteś objęty obowiązkiem czy masz zamiar się uchylić?
    Jeśli to drugie to jak?