  • 11. Data: 2004-08-09 13:23:52
    Temat: Re: skrzynka pocztowa
    Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO>

    Robert Tomasik wrote:

    > Skoro skrzynka nie zabezpiecza korespondencji, to zażądaj od poczty
    > usunięcia tej wady albo wyrażenia zgody, byś sama to uczyniła. Z tym, że
    > typowe skrzynki bez klapek można otworzyć w sumie czymkolwiek, więc wiele
    > większego zabezpieczenia nie dają. Za to śmieci będzie mniej.

    Dzieki :) Napisze takie pismo.
    Martwie sie glownie dlatego, ze nasza skrzynka jest na samym dole, tak
    na wysokosci lapek dzieci... Reszte latwo dopowiedziec...

    Pozdrawiam
    Aga

  • 12. Data: 2004-08-09 18:29:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "A." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    e.net...

    > Kiedy tak bedzie w Polsce? Kiedy bedzie mozna wyslac cos zwyklym
    > listem i miec pewnosc, ze po drodze nie zniknie w tajemniczych
    > okolicznosciach? Ehh...

    Mieszkałem jakiś czas w Niemczech. Prawda, ze było to 30 lat temu. Ale tam
    nawet towar do sklepów dostarczali w nocy i spokojnie stał na chodniku do
    rana. jeśli zginął, znaczy się jakiś Polak szedł. Tak mówili miejscowi, bo
    tam był hotel robotniczy Polaków.

  • 13. Data: 2004-08-09 18:30:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Immer Unzufrieden" <i...@n...chce.spamu.polbox.w.domenie.com>
    napisał w wiadomości news:cf7mui$9bp$2@serwus.bnet.pl...

    > Nawet jeśli, to zawiadomienie o takim liście zostanie wrzucone do
    skrzynki.

    U nas przynajmniej, jak mieszkałem w bloku, to wkładali w drzwi, a nie do
    skrzynki. Bo jest inny listonosz i ten nie ma kluczyka do skrzynek.

  • 14. Data: 2004-08-09 22:41:48
    Od: Immer Unzufrieden <i...@n...chce.spamu.polbox.w.domenie.com>

    Robert Tomasik:

    > skrzynki.
    >
    > U nas przynajmniej, jak mieszkałem w bloku, to wkładali w drzwi,

    No u nas tak paczkowy czasami robi, w efekcie zero szans na otrzymanie
    zawiadomienia.

    > a nie do
    > skrzynki. Bo jest inny listonosz i ten nie ma kluczyka do skrzynek.

    Hm... Innego do poleconych? E, to chyba rzadkość.

    --
    bis bald,
    Immer Unzufrieden

  • 15. Data: 2004-08-10 11:56:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:cf8ujf$hik$10@serwus.bnet.pl...

    > Hm... Innego do poleconych? E, to chyba rzadkość.

    No to może sobie upraszczał, że jak już wszedł na piętro, to wrzucał kwitek
    do skrzynki na drzwiach. W każdym razie nie przypominam sobie za
    kilkadziesiąt lat mieszkania w różnych mieszkaniach w blokach, bym awizo
    znalazł skrzynce na dole.

  • 16. Data: 2004-08-10 21:59:07
    Od: Immer Unzufrieden <i...@n...chce.spamu.polbox.w.domenie.com>

    Robert Tomasik:

> [...]
    > kwitek do skrzynki na drzwiach. W każdym razie nie przypominam sobie za
    > kilkadziesiąt lat mieszkania w różnych mieszkaniach w blokach, bym awizo

    A ja znów odwrotnie :) Głównie w skrzynce. Tylko od paczkarza nie.

    --
    bis bald,
    Immer Unzufrieden

  • 17. Data: 2004-08-10 23:37:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:cfbgfe$8lh$25@serwus.bnet.pl...

    > A ja znów odwrotnie :) Głównie w skrzynce. Tylko od paczkarza nie.

    To pewnie temu od listów w ogóle się nie chce włazić na piętro. Wypisuje
    awiza i wrzuca. nie sobie klient przeleci się na pocztę.

  • 18. Data: 2004-08-11 21:29:45
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 11. sierpnia 2004 01:37 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Robert Tomasik:

    > To pewnie temu od listów w ogóle się nie chce włazić na piętro. Wypisuje
    > awiza i wrzuca. nie sobie klient przeleci się na pocztę.

    Ja wiem? Mój listonosz jest bardzo sympatyczny człowiek. Przynosił mi nawet
    listy zaadresowane do mnie na inny adres. I właśnie zawsze tupta na górę, a
    potem i tak awizo do skrzyneczki. W sumie to przecie żaden kłopot dla
    niego.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 19. Data: 2004-08-12 01:23:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cfe34b$rcs$2@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder wrote:
> [...]
    > listy zaadresowane do mnie na inny adres. I właśnie zawsze tupta na górę, a
    > potem i tak awizo do skrzyneczki. W sumie to przecie żaden kłopot dla

    W sumie tak, o ile ma Cię jednego w swoim rewirze :)

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2004-08-12 14:23:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Marcin Debowski:

    > W sumie tak, o ile ma Cię jednego w swoim rewirze :)

    Nie rozumiem... Skrzyneczki są na dole bloku. Więc nie widzę kłoptu w tym,
    żeby przeleciawszy po mieszkaniach, potem awizo zasadził na dole. I tak tam
    przechodzi do wyjścia.