  • 1. Data: 2004-08-08 10:00:02
    Temat: Junak zakupiony, i wyprowadzanie papierów
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy>

    Jak dorobić jedna cyfre na numerze silnika, bo sielny laubzegowicz
    poprzedni załatwił gumówką zero przed numerem (bo się nie chciało
    zmieścić a odstępnik miał za długi) zostało pól, ale nie bardzo jest
    czytelne, no i przeglądu mi nie podbiją - już pytałem, nie mam pojęcia,
    czy to ktoś gdzieś to 0 musi mi wbic czy co, zaspawać, i samemu nabić,
    zeszlifować i nabić od nowa cały, nie chcę pogrzebać sprawy aby w trasie
    mnie jakiś Niebieski Pan sprawdził i powiedział że numery sa lewe albo
    coś podobnego. może ktoś zna jakiś przepis prawny mówiący na ten temat.
    Albo jest jakać instytucja legalizacyjna która to musi zrobić, zaznaczam
    że nie będę rejestrował motocykla jako zabytek, więc odpada prawo
    odnośnie ww.

    Andrzej

  • 2. Data: 2004-08-08 18:16:21
    Temat: Re: Junak zakupiony, i wyprowadzanie papierów
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GregZorbaEmmanuelYork" <f...@a...cy> napisał w wiadomości

    Pojechać do biegłego. On odczyta i podejmie decyzję, co dalej.

  • 4. Data: 2004-08-08 22:13:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GregZorbaEmmanuelYork" <f...@a...cy> napisał w wiadomości

    A moją odpowiedź przeczytałeś? Takie rzeczy załatwia biegły. Zawsze tak
    jest, jeśli numer w dowodzie rejestracyjnym nie zgadza się z numerem na
    silniku lub VIN (to w samochodach).

  • 5. Data: 2004-08-09 17:47:28
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy>

    > A moją odpowiedź przeczytałeś? Takie rzeczy załatwia biegły. Zawsze tak
    > jest, jeśli numer w dowodzie rejestracyjnym nie zgadza się z numerem na
    > silniku lub VIN (to w samochodach).

    tak dzwoniłem nawet do biegłego z ramienia sądu, dowiedziałem sie
    wszystko, mam już jasność, niestety będę musiał zarejestrować junaczka
    jako zabytek, wtedy może nie mieć nawet numerów, innych ewentualności
    nie ma. Zamieszanie zrobiłem bo przez przypadek cancelnołem swego posta
    wię cię porobiło

    Andrzej

  • 6. Data: 2004-08-09 18:27:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > jako zabytek, wtedy może nie mieć nawet numerów, innych ewentualności
    > nie ma. Zamieszanie zrobiłem bo przez przypadek cancelnołem swego posta

    Zapytaj innego biegłego. Nie tak dawno podobny problem miał znajomy. W
    dowodzie rejestracyjnym miał inny numer VIN, niż w rzeczywistości. Za 200 zł
    sprawa się wyprostowała. I to legalnie, a nie łapówką.

  • 7. Data: 2004-08-09 22:46:51
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy>

    > Zapytaj innego biegłego. Nie tak dawno podobny problem miał znajomy. W
    > dowodzie rejestracyjnym miał inny numer VIN, niż w rzeczywistości. Za 200 zł
    > sprawa się wyprostowała. I to legalnie, a nie łapówką.

    tak, jeszce dostałem adres do stacji na której znakują jak coś tam,
    legalnie, ale musze iść do WK, tam ponoć najwięcej mi pomogą, a ponoć
    już nie ma być numerów w dowodach

    Andrzej

  • 8. Data: 2004-08-10 12:12:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > tak, jeszce dostałem adres do stacji na której znakują jak coś tam,
    > legalnie, ale musze iść do WK, tam ponoć najwięcej mi pomogą, a ponoć
    > już nie ma być numerów w dowodach

    Nabijają nowy numer silnika w miejsce uszkodzonego. U nieumieszczaniu
    numerów w dowodach nie słyszałem, ale byłby to dość kontrowersyjny pomysł,
    bo wówczas mógł byś tablice przełożyć na inny pojazd tego samego typu.

  • 9. Data: 2004-08-11 15:11:46
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy>

    > Nabijają nowy numer silnika w miejsce uszkodzonego.

    tak, jakiś uprawniony diagnosta do tego ma to zrobić

    > U nieumieszczaniu
    > numerów w dowodach nie słyszałem, ale byłby to dość kontrowersyjny pomysł,
    > bo wówczas mógł byś tablice przełożyć na inny pojazd tego samego typu.

    ma wejść w tym roqu

    Andrzej

  • 10. Data: 2004-08-11 22:02:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ma wejść w tym roqu

    Byłbym bardzo zdziwiony. To przyznawaniu numeru na właściciela, a nie
    samochód było starym pomysłem. Ale nie spodziewam się, by odstąpiono od
    dowiązywania - choćby czasowego - tablic do pojazdu. Z tego co mi wiadomo,
    to ma to wyglądać tak, że jak sprzedasz samochód i zarejestrujesz drugi, to
    ten sam numer dostaniesz.