  • 1. Data: 2003-07-29 14:54:49
    Temat: sklep nternetowy
    Od: "pi0tr3k" <p...@p...onet.pl>

    czy jesli znajde jakis interesujacy produkt w sklepie internetowym to sklep
    bedzie musial mi go sprzedac w cenie takiej jaka widnieje na zamowieniu nawe
    t jesli nie maja w danej chwili towaru? Czy moga sie w jakis sposob wycofac
    z zawartej juz transakcji? Czy moga zmienic cene, ew. warunki sprzedazy?

    --
    =========
    pi0tr3k

  • 2. Data: 2003-07-29 19:44:05
    Temat: Re: sklep nternetowy
    Od: dan <d...@p...pl>

    Dnia 2003-07-29 16:54, Użytkownik pi0tr3k napisał:
> [...]
    > z zawartej juz transakcji? Czy moga zmienic cene, ew. warunki sprzedazy?

    a przypadkiem gdzies nie ma notki w stylu: "Wygląd oferowanych urządzeń
    może odbiegać od ich wizerunków na fotografiach zamieszczonych w
    serwisie. Informacje na stronach nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu
    Cywilnego. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen i/lub specyfikacji
    technicznej bez uprzedniego powiadomienia." ?
    Bo jezeli jest, to IMHO nie jest to oferta handlowa i moga zmienic
    cene/opis itp. tyle ze powinni o tym powiadomic przed wysylka.
    Ale niech sie wypowie prawnik na ten temat - bo ja nim nie jestem.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 3. Data: 2003-07-30 08:27:25
    Od: "Piotr" <i...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

> [...]
    sklep
    > bedzie musial mi go sprzedac w cenie takiej jaka widnieje na zamowieniu
    A jak mają sprzedać jak nie mają?

    --
    Piotr