  • 1. Data: 2003-07-29 13:59:05
    Temat: Zameldowanie i dziwne pytania
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Hello!

    Wpadł mi dzisiaj w ręce urzędowy formularz meldunkowy ("zgłoszenie pobytu
    stałego") w którym są do wypełnienia m.in. takie rubryki jak wykształcenie,
    zawód wyuczony i wykonywany.
    Kto łamie prawo: urząd domagając się takich danych, czy osoba która nie chce
    ich podawać?

    Nie bijcie jeśli było...

    Pzdr

    A.

  • 2. Data: 2003-07-29 14:29:06
    Temat: Re: Zameldowanie i dziwne pytania
    Od: "666" <j...@N...op.pl>

    Czy tam nie ma aby dopisku 'wypełnienie dobrowolne do celów statystycznych'???
    JaC

  • 3. Data: 2003-07-29 15:00:38
    Od: klawy <k...@3...net>

    <ciach>
    To ja podepne. Wkrótce będe musiał się przmeldowac i mam pytanie.
    Najpierw trzeba się wymeldować aby móc sie zameldowac w innym miescie, czy
    też mogę najpierw sie zameldowac w innym miescie a potem sie wymeldowac ?
    Z góry dziękuje za odpowiedź.

    --
    www.adico.pl - aukcje
    www.whatismyip.com

  • 4. Data: 2003-07-29 15:53:40
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "666" <j...@N...op.pl> napisał w wiadomości
    > Czy tam nie ma aby dopisku 'wypełnienie dobrowolne do celów
    statystycznych'???

    Taka odnotacja jest tylko w rubryce "przyczyna zmiany miejsca pobytu".
    Wykształcenie, zawód i stan cywilny (?) są rubrykami obowiązkowymi.
    Formularz dziś odebrany z urzędu, więc jak najbardziej aktualny.

    Pzdr

    A.

  • 5. Data: 2003-07-29 21:10:07
    Od: "Asia" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > też mogę najpierw sie zameldowac w innym miescie a potem sie wymeldowac ?

    Najpierw musisz sie wymeldowc. Inaczej cie nie zamelduja. Informacja
    sprawdzona, bo sama rok temu sie przemeldowywalam. I mialam taki sam
    problem.

    Joanna