  • 11. Data: 2007-10-28 09:36:19
    Temat: Re: "selekcja" a NIEPELNOSPRAWNI
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "skeptik" <s...@f...ua> napisał

    > zaczynam dochodzic do wniosku, ze na tej grupie o wszystkim mozna
    > uslyszec tylko NIC sensownego o PRAWIE

    Miałeś szansę podnieść merytoryczny poziom grupy, ale "trochę
    nie masz teraz na to czasu". Dobre :)

  • 12. Data: 2007-10-29 11:26:21
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    innews:fft5hh$88g$1@news.onet.pl:

> [...]
    > tylko NIC sensownego o PRAWIE
    >
    > tutejsza grupa zostala stworzona chyba tylko po to aby DEZINFORMOWAC ...

    w takim razie podaj jakies konretne informajce ktore byly w tym
    precyzyjnym raporcie. Moze uda nam sie cos samu wyszukac na googlach.

  • 13. Data: 2007-10-29 13:37:13
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> wrote in
    ps.com:

    > w takim razie podaj jakies konretne informajce ktore byly w tym
    > precyzyjnym raporcie. Moze uda nam sie cos samu wyszukac na googlach.

    dobra, wiec NIE MA zadnych obowiazkow,

    co wiecej prowadzacy dzialalnosc uslugowa MOZE wywiesic tabliczke
    "NIEPELNOSPRAWNYCH NIE WPUSZCZAMY" i bedzie to zgodne z prawem :P

    --
    reticent