  • 21. Data: 2009-07-15 08:36:32
    Temat: Re: balkon
    Od: "AgA" <a...@p...onet.pl>

    oooo, to już coś - jakoś mi to do mózgu nie przyszło - dzięki wielkie!!!

  • 22. Data: 2009-07-15 10:43:51
    Temat: palenie na balkonie nie jest zabronione, balkon znajduje się na
    Od: " " <r...@N...gazeta.pl>

    dworze.
    Mnie interesuje dlaczego dwulatka bawi sie na blakonie

  • 23. Data: 2009-07-15 11:21:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > dworze.
    > Mnie interesuje dlaczego dwulatka bawi sie na blakonie

    a mnie interesuje, kiedy zamiast plesc bzdury, nauczysz sie poprawnie
    cytowac

  • 24. Data: 2009-07-15 11:33:32
    Od: " " <r...@g...pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > a mnie interesuje, kiedy zamiast plesc bzdury, nauczysz sie poprawnie
    > cytowac

    Zadowolony:)
    Dwulatek bawi sie na balkonie, jeżeli zadzowni tel., mamusia pobiegnie go
    odebrać, to młoda moze skończyć tragicznie pod balkonem. O uciażliwości zabaw
    na balkonie dla otoczenie juz pisałam

  • 25. Data: 2009-07-15 12:10:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zadowolony:)

    tak

    > Dwulatek bawi sie na balkonie, jeżeli zadzowni tel., mamusia pobiegnie go
    > odebrać, to młoda moze skończyć tragicznie pod balkonem.

    a skad ta pewnosc, mamy 21 wiek i telefony bezprzewodowe, pozatym nie kazdy
    na dzwiek telefonu dostaje palmy

    > O uciażliwości zabaw
    > na balkonie dla otoczenie juz pisałam

    mj dwulatek nie sprawdza swoich umiejestnosci oratorskich na balkonie,
    przewaznie jak tam jest zachowuje sie cicho i podziwia widoki, wiec nie wiem
    o jakiej uciazliwosci piszesz

  • 26. Data: 2009-07-15 12:14:08
    Temat: Re:"rz"adnego? czy aby na pewno ?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    AgA pisze:
    > kurrrde jakie zakłócanie ciszy!?
    > o papierosach rzecz nie o krzyku - rzadnego krzyku NIE MA!!!!

    Na razie mamy wersję jednej strony, zresztą jakąś dziurawą.
    Wracając do meritum: w Polsce nie ma sankcjonowania palenia na balkonach
    (póki co) więc pozostają jedynie negocjacje z sąsiadami. Z postawy, i
    k"ó"ltury założycielki wątku wnoszę że ciężko będzie.

    --
    MZ

  • 27. Data: 2009-07-15 12:16:42
    Od: " " <r...@g...pl>

  • 28. Data: 2009-07-15 12:47:42
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik <r...@g...pl> napisał

    > Dwulatek bawi sie na balkonie, jeżeli zadzowni tel., mamusia pobiegnie go
    > odebrać, to młoda moze skończyć tragicznie pod balkonem. O uciażliwości
> [...]

    A możesz skupić się na meritum i przestać pieprzyć nie na temat?
    Jeśli przeszkadzają Ci dwulatki na balkonach, to załóż sobie nowy wątek i
    tam się produkuj.
    I z łaski swojej weź pod uwagę, że pisujesz na grupę dyskusyjną, a nie
    jakieś podrzędne forum, więc przestań non-stop zmieniać topiki, bo robi się
    bałagan. Ludzie są tu na tyle inteligentni, że domyślą się z treści posta,
    co autor miał na myśli. Nie trzeba połowy tej treści zawierać w temacie.

  • 29. Data: 2009-07-15 13:07:08
    Od: " " <r...@g...pl>

    Baloo <b...@o...eu> napisał(a):

    > Użytkownik <r...@g...pl> napisał
    >

    > A możesz skupić się na meritum i przestać pieprzyć nie na temat?

    Nie na temat? Przeszkadzanie ba balkonie - to jest temat. Nie można zabronić
    komuś palić na dworze, na jego własnym balkonie. Na żadnym osiedlu - na dworze
    - nie ma wyznaczonego miejsca dla palaczy, ale dla dzieci już tak. Są place
    zabaw. W zasadzie na placu zabaw mogłaby prosić Policję o interwencje, ale tu
    nikt jej nie pomoże. Jesli tej Pani nie chce sie iść na miejsce przeznaczone
    do zabawy dla dzieci musi godzić się na dyskomfort. W końcu zrozumiał o co
    chodzi?

  • 30. Data: 2009-07-15 13:17:39
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <r...@g...pl> napisał w

    > Nie na temat? Przeszkadzanie ba balkonie - to jest temat.

    Przeszkadzenie dzieci? Nie, to nie jest temat wątku rozpoczętego przez Agę.

> [...]
    > żadnym osiedlu - na dworze
    > - nie ma wyznaczonego miejsca dla palaczy, ale dla dzieci już tak. Są

    Ale co w związku z tym?? Czy ktoś tu zgłosił problem "co zrobić z
    wrzeszczącymi dziećmi na balkonie, skoro pod blokiem są place zabaw"? Nie,
    sam bez sensu wplątałeś(aś?) ten temat, choć nikt o to nie prosił.

> [...]
    > przeznaczone
    > do zabawy dla dzieci musi godzić się na dyskomfort.

    Pieprzysz od rzeczy. A jeśli sama miałaby ochotę usiąść na własnym balkonie
    bez konieczności narażania się na smród, to poradzisz jej wyjście do parku?

    > W końcu zrozumiał o co chodzi?

    Nie wiem, spytaj się go.