  • 21. Data: 2005-06-28 22:56:29
    Temat: Re: rtv abonament
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 28 Jun 2005 17:26:22 -0500, witek <news:d9siqf$7lj$2@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > posiadanie sprawnych.
    > ucięcie kabla zasilającego jest wystarczające.

    Napewno bym sobie nie zniszczyła mojego dobrego sprzętu. Nawet wrogowi
    tego nie życzę. Demolować swój dom, swój dorobek ? O nie!

    --
    Kaja

  • 22. Data: 2005-06-28 22:57:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kaja wrote:

    > Przecież już palnują, żeby ściągać od nas jeszcze abonament za korzystanie
    > z TV i radia z komputerów!

    no to się trzeba spieszyć z biznesem, bo się może szybko skończyć.

  • 23. Data: 2005-06-28 22:58:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kaja wrote:

    > Napewno bym sobie nie zniszczyła mojego dobrego sprzętu. Nawet wrogowi
    > tego nie życzę. Demolować swój dom, swój dorobek ? O nie!

    no to zostało ci grzecznie pójść na pocztę po książeczkę radiofoniczną.

  • 24. Data: 2005-06-28 22:59:26
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    witek napisał(a):

    > nie narzekaj, pojeździj po świecie i przekonasz się, że jeszcze mało
    > płacimy.

    ale, że gdzieś tez jest głupio, nie stanowi uzasadnienia dla pomysłu,
    stanowczo płacimy "za dużo",

    > jedyna różnica jest taka, że zarobki są mało europejskie, a ceny już tak.

    to inna bajka...

    --
    regent...
    (...)

  • 25. Data: 2005-06-28 23:00:11
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    Kaja napisał(a):

    > Przecież już palnują, żeby ściągać od nas jeszcze abonament za korzystanie
    > z TV i radia z komputerów!

    i z komórek z miediami...

    --
    regent...
    (...)

  • 26. Data: 2005-06-28 23:01:29
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 28 Jun 2005 17:28:25 -0500, witek <news:d9siuc$7lj$3@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > nie narzekaj, pojeździj po świecie i przekonasz się, że jeszcze mało
    > płacimy.
    >
    > jedyna różnica jest taka, że zarobki są mało europejskie, a ceny już tak.

    Szlag mnie trafia jak przyjedzie tutaj moja siostrunia ze Szwecji i ciągle
    jęczy jakie to oni wysokie podatki płacą... A na knajpy i nalepsze rzeczy
    w Polsce to ich stać. Nawet na kurs prawa jazdy (wczasy) przyjechała do
    Polski i zaraz wyjechała z prawkiem.

    --
    Kaja

  • 27. Data: 2005-06-28 23:02:24
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    Kaja napisał(a):
> [...]
    gotowego do "prostego" uruchomienia,
    zdemontuj wejście antenowe i po problemie,
    a może wtedy po "chinchu" przez av z video???

    --
    regent...
    (...)

  • 28. Data: 2005-06-28 23:03:08
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 29 Jun 2005 00:33:31 +0200, mariposa doux
    <news:42C1D03B.DE1C3CB8@gazeta.pl> napisał(a):

    > Zawsze bedzi emozna przestac nosic ;)

    Do paki by Cię wsadzili za szerzenie zgorszenia :D

    --
    Kaja

  • 29. Data: 2005-06-28 23:06:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    regent... wrote:

    > ale, że gdzieś tez jest głupio, nie stanowi uzasadnienia dla pomysłu,
    > stanowczo płacimy "za dużo",

    no to najbliżej będzie ci na Księżyc.
    Bo im bardzie "cywilizowanie" tym większe dodatkowe opłaty, z których
    nie da się zrezygnować.
    Z tym, że wyższe zarobki powodują, że nie jest to tak bardzo odczuwalne.

    > to inna bajka...

    no właśnie z tej innej bajki wynika niezadowolenie społeczeństwa do
    kolejnych dodatkowcyh opłat.

  • 30. Data: 2005-06-28 23:07:03
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 28 Jun 2005 17:57:39 -0500, witek <news:d9skl4$cu2$1@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > no to się trzeba spieszyć z biznesem, bo się może szybko skończyć.

    Jakim biznesem? ;-)

    --
    Kaja