  • 11. Data: 2005-06-28 21:17:20
    Temat: Re: rtv abonament
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dulek wrote:

    > Niestety, wydaje sie, ze jedynym sensownym rozwiazaniem jest tuner TV

    aż się dziwię, że nikt na to jeszcze nie wpadł.
    Sprzedaż tunerów TV z wyjściem na monitor komputerowy.
    Jako reklama: "u nas abonamentu nie płacisz".

    > Abonament placisz za to, ze "kopytko" slyszysz
    > miedzy programami, nie przerywaja jeszcze filmow. No i za to, ze masz gotowy
    > do odbioru telewizor lub radio.

    tylko za to ostatnie.
    to drugie wynika z widzimisie sejmu, KRRiT i nie wiem czego jeszcze ,
    który tego zakazał.
    z płaceniem lub nie ma to związek z lekka posredni.

  • 12. Data: 2005-06-28 21:21:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dulek wrote:

    > A mnie ciekawi taka sytuacja: mam telewizor,

    i więcej nie trzeba

    Place abonament, czy nie?

    tak

  • 13. Data: 2005-06-28 22:00:18
    Od: "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl>

    > aż się dziwię, że nikt na to jeszcze nie wpadł.
    > Sprzedaż tunerów TV z wyjściem na monitor komputerowy.
    > Jako reklama: "u nas abonamentu nie płacisz".

    A karty telewizyjne na co maja wyjscie?

  • 14. Data: 2005-06-28 22:05:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Gazeta wrote:

    > A karty telewizyjne na co maja wyjscie?

    ale do karty telewizyjnej trzeba dokupić komputer, jakiegoś OSa
    zainstalować i jeszcze się na tym znać.
    Po za tym jak wygląda takie pudło w meblach w pokoju.
    Ja myślę o zgrabnym kolorowym pudełku wielkości standardowej wieży,
    które się ładnie prezentuje na dębowych meblach.
    A do tego stoi taki 21 calowy monitor komputerowy
    wot technika

  • 15. Data: 2005-06-28 22:18:52
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 28 Jun 2005 22:42:00 +0200, Dulek
    <news:d9scm5$261$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > Tofifik:
    >
    > Niestety, wydaje sie, ze jedynym sensownym rozwiazaniem jest tuner TV w
    > komputerze i dobry monitor. Abonament placisz za to, ze "kopytko" slyszysz
    > miedzy programami, nie przerywaja jeszcze filmow. No i za to, ze masz gotowy
    > do odbioru telewizor lub radio.

    To musiałbyś sprzedać, oddać komuś, albo wyrzucić telewizor i odbiornik
    radiowy, bo płaci się za samo posiadanie tych "pudełak" i czy oglądasz,
    czy nie, to tych "hycli" nic nie obchodzi.

    --
    Kaja

  • 16. Data: 2005-06-28 22:24:21
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 28 Jun 2005 22:49:42 +0200, Tofifik
    <news:d9sde1$l2o$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):
> [...]
    > rtv i innych haraczy. a ja place wszystko. to w koncu tez bym chcial
    > zaoszczedzic troche, tzn w sumie nie zaoszczedzic tylko zamiast placic
    > haracz na tvp wolalbym na np cyfre + gdzie za miejwiecej ta sama kase
    > mialbym o 100 programow wiecej.
    > a nie u wiochmenow przez wakacje ogladac powtorki powtorek. bo to jest kpina
    > no ile mozna puszczac ciagle to samo, brakuje jeszcze zeby robili powtorki
    > wiadomosci (a zreszta i tak sa bo we wiadomoscach wieczornych jest to samo
    > co porannych no i to co jest w panoramie jest w wiadomosiach tylko

    A tak miało być dobrze w tej demokracji, szczególnie po wejściu Polski do
    unii :-(
    Jeszcze trochę, to te pasożyty każą nam płacić podatki za naszą bieliznę
    osobistą, bo pasożytom wiecznie mało i mało...

    --
    Kaja

  • 17. Data: 2005-06-28 22:26:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kaja wrote:
    > To musiałbyś sprzedać, oddać komuś, albo wyrzucić telewizor i odbiornik
    > radiowy, bo płaci się za samo posiadanie tych "pudełak" i czy oglądasz,
    > czy nie, to tych "hycli" nic nie obchodzi.

    posiadanie sprawnych.
    ucięcie kabla zasilającego jest wystarczające.

  • 18. Data: 2005-06-28 22:28:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kaja wrote:

> [...]
    > Jeszcze trochę, to te pasożyty każą nam płacić podatki za naszą bieliznę
    > osobistą, bo pasożytom wiecznie mało i mało...

    nie narzekaj, pojeździj po świecie i przekonasz się, że jeszcze mało
    płacimy.

    jedyna różnica jest taka, że zarobki są mało europejskie, a ceny już tak.

  • 19. Data: 2005-06-28 22:33:31
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Kaja wrote:

    > Jeszcze trochę, to te pasożyty każą nam płacić podatki za naszą bieliznę
    > osobistą, bo pasożytom wiecznie mało i mało...

    Zawsze bedzi emozna przestac nosic ;)

    --
    Film: Sin City - Miasto Grzechu ................ http://tiny.pl/h63x
    Richard Morgan - Modyfikowany Węgiel ........... http://tiny.pl/h63w

  • 20. Data: 2005-06-28 22:53:22
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 28 Jun 2005 17:05:11 -0500, witek <news:d9shin$2e8$1@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > które się ładnie prezentuje na dębowych meblach.
    > A do tego stoi taki 21 calowy monitor komputerowy

    Przecież już palnują, żeby ściągać od nas jeszcze abonament za korzystanie
    z TV i radia z komputerów!

    --
    Kaja