  • 1. Data: 2002-04-22 10:56:00
    Temat: rozwody
    Od: "Lusia" <L...@g...pl>

    Bardzo prosze o odpowiedz co zrobic po otrzymaniu pozwu sadowego o rozwod,
    wniesionego przez wspolmalzonka. W jai sposob zadac zabezpieczenia
    alimentacyjnego, na jakim formularzu, jak doreczyc do sadu? Ile mam na to
    czasu od otrzymania pozwu?
    Czy juz na rozprawie pojednawczej moga byc ustalone alimentu lub tylko
    zabezpieczenie alimentacyjne?Czy moge zarzadac zabezpieczenia
    alimentacyjnego aby przyznane zostalo na postepowaniu pojednawczym?

    pozdrawiam, Luiza

  • 2. Data: 2002-04-22 14:18:39
    Temat: Re: rozwody
    Od: "Sandra" <daria-!@wp.pl>

    ______________ Sandra
    Sandi Jagoda ICQ#: 153642378 Current ICQ status: + More ways to contact me i
    See more about me:
    ______________
    Użytkownik "Lusia" <L...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo prosze o odpowiedz co zrobic po otrzymaniu pozwu sadowego o rozwod,

    zgadzasz ,czy nie i dlaczego , na poparcie swoich racji doł. dowody ....
    > wniesionego przez wspolmalzonka. W jai sposob zadac zabezpieczenia
    > alimentacyjnego, na jakim formularzu, jak doreczyc do sadu? Ile mam na to

    zabezpieczenie do jakiej kwoty ? może być taka sama jak alimenty ,które
    wnioskujesz ...

    > czasu od otrzymania pozwu?

    posiedzeniu pojednawczym miec gotowe i złożyc do akt sprawy... lub zgłosić
    to do protokołu ,jednak lepiej zrobić to na piśmie

    Sandra

  • 3. Data: 2002-04-22 19:14:26
    Od: "Lusia" <L...@g...pl>

    Sandro, dziekuje ci bardzo:))
    pozdrawiam,
    Luiza

  • 4. Data: 2002-04-22 19:25:59
    Od: "Agata" <a...@w...pl>

    > Sandro, dziekuje ci bardzo:))
    > pozdrawiam,
    > Luiza

    Chyba Ci, a nie ci....
    za to ile Ona pomaga!
    Pozdrawiam
    Agata

  • 5. Data: 2002-04-24 09:24:33
    Od: "Lusia" <L...@g...pl>

    Agata napisał(a) w wiadomości: ...

    >Chyba Ci, a nie ci....
    >za to ile Ona pomaga!
    >Pozdrawiam
    >Agata
    >
    >Otoz to.
    Luiza

  • 6. Data: 2002-04-24 12:10:19
    Od: "Sandra" <daria-!@wp.pl>

    ______________ Sandra
    Sandi Jagoda ICQ#: 153642378 Current ICQ status: + More ways to contact me i
    See more about me:

    Nie przesadzajcie dziewczyny jestem tylko Sandrą i życzę Wam miłego dzionka

  • 7. Data: 2002-04-24 17:23:04
    Od: "Lusia" <L...@g...pl>

    >Nie przesadzajcie dziewczyny jestem tylko Sandrą i życzę Wam miłego dzionka

    :))Swiatelkiem w ciemnosciach:)
    Jeszcze raz dziekuje Ci, Sandro,
    Luiza