  • Data: 2007-11-14 18:26:31
    Temat: Re: rozwód i prawie niby kochanek !
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czas na okulistę.

    sama napisała że zwiała, to iż mąż z nożem itp. jest zasłoną dymną IHMO.
    Jak była groźba ze strony męża, to na policję, jak nie było policji i
    świadków
    to to zdarzenie dla sądu nie miało miejsca.

    Wg. domniemań pozwanej mąż wynajął detektywa, aby zbadać okoliczność
    prowadzenia się żony. Jeśli są zdjęcia, to i są dowody na nie kożyść
    pozwanej.

    Molestowanie przez dziadka, nie wnosi nic do sprawy rozwodowej, chyba że
    byli
    w tym czasie rodzice obecni itp.

    Nie jestem pewny okulisty tylko.

    Skoro stać było męża na detektywa, to pewnie będzie stać na dobrego adokata.

    j.