  • Data: 2007-11-15 13:17:29
    Temat: Re: rozwód i prawie niby kochanek !
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fhhak0$a5j$1@news.dialog.net.pl...

    > Bardzo dobry początek zdania - "jeśli".
    > Przecież dokładnie na to wskazywałem - to trzeba dopiero ustalić.

    jeszcze raz podkreślam, ze prawo rodzinne to nie jest moja silna strona, no
    ale nie wydaje mi się wielkim problemem wykazanie, że pożycie ustało, skoro
    małżonkowie najpierw usiłowali się pozabijać, a potem zamieszkali w
    odległości 500 km od siebie. Wydaje mi się, ze komplikujesz sprawę w sposób
    nieadekwatny do problemu.