  • Data: 2007-11-15 18:56:48
    Temat: Re: rozwód i prawie niby kochanek !
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fhhgup$onp$1@atlantis.news.tpi.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > jeszcze raz podkreślam, ze prawo rodzinne to nie jest moja silna strona,
    W żadnym miejscu temu nie zaprzeczam.
    Sam też nie znam się na tym, usiłuję myśleć w oparciu o znane fakty bez
    dośpiewywania sobie reszty dopasowując ją do teorii.

    > no ale nie wydaje mi się wielkim problemem wykazanie, że pożycie
    > ustało, skoro małżonkowie najpierw usiłowali się pozabijać, a potem
    > zamieszkali w odległości 500 km od siebie.
    Może masz informacje, których ja nie mam. Przeczytałem tylko o groźbach
    jednej strony, nic o usiłowaniu realizacji.
    Oraz o jednostronnej decyzji żony o zamieszkaniu 500 km od męża.
    Nie wydaje mi się wielkim problemem wykazanie, że małżeństwo przeżywa
    kryzys.

    > Wydaje mi się, ze
    > komplikujesz sprawę w sposób nieadekwatny do problemu.
    Tu nie ma czego komplikować, informacje są szczątkowe.

    --
    Jotte