  • 1. Data: 2006-01-07 16:31:47
    Temat: rozwód co i jak
    Od: "Asia" <N...@o...pl>

    Witam
    mąż po 7 letnim małżeństwie doszedł do wniosku że chce się rozwieść w jaimś
    stopinu zgadzam się z jego decyzją bo wiem że i dla mnie i dla dziecka tak
    będzie najlepiej w związku z tym mam kilka pytań
    - jak szybko są rozpatrywane sprawy rozwodowe
    - czy ma znaczenie orzekanie o winie i jeśli tak to jakie
    - co z alimentami na dziecko , jak wygląda podział majątku

    dzięki wielkie za pomoc pozdrawiam ASia

  • 2. Data: 2006-01-07 17:49:25
    Temat: Re: rozwód co i jak
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Asia napisał(a):
> [...]
    > będzie najlepiej w związku z tym mam kilka pytań

    > - jak szybko są rozpatrywane sprawy rozwodowe
    Zależy od ilości spraw w Sądzie

    > - czy ma znaczenie orzekanie o winie i jeśli tak to jakie
    Tak dla kosztów procesu

    > - co z alimentami na dziecko ,
    Trzeba to ując w pozwie

    jak wygląda podział majątku
    osobny pozew.

    Michał

  • 3. Data: 2006-01-08 16:19:34
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    > Tak dla kosztów procesu

    Chyba nie tylko dla kosztow procesowych, slyszalam cos o alimentach wobec
    bylego wspolmalzonka, jesli ten znajdzie sie w trudnej sytuacji materialnej
    a rozwód byl bez orzekania o winie.

    Basia