  • 1. Data: 2003-06-27 06:10:40
    Temat: rozwód a kredyt mieszkaniowy???
    Od: p...@p...onet.pl

    Wnoszę sprawę o rozwód bez orzekania o winie,
    jednak mamy zaciągnięty kredyt hipoteczny.
    Mąż pozostanie w tym mieszkaniu,
    ale co dzieje się z kredytem,
    nie chcę go dalej spłacać, czy można to jakoś
    prawnie rozwiązać?

    Bardzo prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2003-06-27 19:37:34
    Temat: Re: rozwód a kredyt mieszkaniowy???
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mąż pozostanie w tym mieszkaniu,
    > ale co dzieje się z kredytem,
    > nie chcę go dalej spłacać, czy można to jakoś
    Wszystko zależy od banku, a wątpię czy zrezygnuje z jednego kredytobiorcy.

    burenezo