  • 1. Data: 2003-06-26 22:31:51
    Temat: Czy to molestowanie??
    Od: "zzzb" <z...@o...pl>

    Czy jest to molestowanie?:dziewczyna plywa na basenie,ratownik mowi jej zeby
    wyszla z woda,a potem jej mowi ze chcial jedynie popatrzec na ładną
    kobiete?+ jeszcze kilka tekstów.Czy moze tak robic??Jest jakas ustawa
    zabraniająca mu takiego zachowania??Z gory dziekuje.Pozdrawiam.
    --
    BJ brown

  • 2. Data: 2003-06-26 22:49:25
    Temat: Re: Czy to molestowanie??
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    zzzb wrote:
> [...]
    > kobiete?+ jeszcze kilka tekstów.Czy moze tak robic??Jest jakas ustawa
    > zabraniająca mu takiego zachowania??Z gory dziekuje.Pozdrawiam.

    Zglosic to kierownictwu basenu, po pierwsze droga sluzbowa.

    wer

  • 3. Data: 2003-06-27 11:37:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Rany Boskie! To może go od razu ścigać za usiłowanie gwałtu - narzędzia
    pewnie też przygotował.

  • 4. Data: 2003-06-27 12:39:49
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    Dać mu po ryju i po sprawie.

  • 5. Data: 2003-06-27 13:05:44
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "zzzb" <z...@o...pl> napisał

    > Czy jest to molestowanie

    A nie prościej potraktować to jako komplement, jednakowoż zwracając uwagę
    właścicielowi basenu, że takie zachowanie jego pracowników jest niewlaściwe?
    Chyba nie warto wytaczać prawnych armat...

  • 6. Data: 2003-06-27 13:14:32
    Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl>

> [...]
    > kobiete?+ jeszcze kilka tekstów.Czy moze tak robic??Jest jakas ustawa
    > zabraniająca mu takiego zachowania??Z gory dziekuje.Pozdrawiam.

    :-)

    ja bym wszczal falszywy alarm ...np. "widzialam jak chlpoczyk nie wyplynal
    po nurkowaniu ... " a potem bym stwierdzil ... "chcialem jedynie sprawdzic
    czy umiesz plywac" .. :-) ... nie radzilbym symulowania utoniecia .... moze
    sie skonczyc akcja "usta-usta" ..... :-)

    wojteG