  • 21. Data: 2008-10-07 18:27:39
    Temat: Re: rowery na chodniku
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl> wrote in
    news:gcg7s9$2rpi$1@omega.artcom.pl:

    > Z tym sie zgadzam

    ale z czym wlasciwie?
    ze mna czy z tym z czym ja sie nie zgadzam? :)

    --
    Y?

  • 22. Data: 2008-10-07 20:36:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gcf7ij$fsa$1@news.onet.pl...

    > A możesz podać jaka większość ?

    Przeważająca przeze mnie obserwowana.

    > i Czy robiłeś/czytałeś jakieś badania na ten temat?.

    Badania? Trudno powiedzieć. Mam przed domem akurat szeroki chodnik, po
    którym jeżdżą rowerzyści, bo ruch pieszych niewielki, za to samochodów
    sporo. Poza tym sam często jeżdżę na rowerze. Ale faktycznie nadaniami tego
    nazwać nie można.

  • 23. Data: 2008-10-07 21:08:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tiaa, a teraz pytanie - jak szybko to jest powoli...

    Ale jak to mieli określić? Przecież rower nie ma szybkościomierza. Wiadomo,
    ze to jest bardzo ocenne. Moim zdaniem szybko jest wówczas, jak rowerzysta
    nie jest w stanie ustępować miejsca pieszym bez nagłych zmian kierunku i
    hamowania. Czyli prędkość jego jazdy powinna być niewiele większa od
    pieszego, o ile chodnik nie jest puszty. jak jest puszty, to można po nim
    jechać z taką prędkością, która pozwoli na zareagowanie na wyjście pieszego
    przykładowo z bramy (jak oczywiście jest), czy z za jakiejś tam zasłony.

  • 24. Data: 2008-10-08 03:57:41
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jak to mieli określić? Przecież rower nie ma szybkościomierza.

    Ja bym powiedzial, ze sporo jednak ma. I 15kph to imho rozsadna wartosc
    dla chodnika (o ile nie jest zupelnie pusty).

    Inna sprawa, ze w Polsce 'ograniczenie do x' = 'nakaz jazdy x+5'.

    gacek