  • 21. Data: 2009-05-13 05:11:24
    Temat: Re: reklamuy doczepiane w darmowych kontach mail
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    spp napisał(a):

    > Zawierając umowę na korzystanie z bezpłatnej skrzynki _nakazujesz_ im
    > (nie _wyrażasz_zgodę_) wysyłanie w kopertach z reklamami. :)

    Czyli ja jestem odpowiedzialny za reklame bo zawarlem taka umowe?

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 22. Data: 2009-05-13 06:35:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 May 2009 05:48:14 +0200, januszek napisał(a):

    > Wybierałem z gotowych, oreklamowanych kopert czy też wysłałem w czystej
    > a reklama na niej została naniesiona już później, w trakcie procesu
    > wysyłania?

    Wybrałeś konto pocztowe bez reklam, czy takie, gdzie usługodawca
    powiedział wyraźnie, że reklamy są? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 23. Data: 2009-05-13 06:38:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Wybrałeś konto pocztowe bez reklam, czy takie, gdzie usługodawca
    > powiedział wyraźnie, że reklamy są? ;-)

    Zgubiłem się ;) Chyba próba przeniesienie tego do rzeczywistości
    analogowej ;) nie ma żadnego sensu ;)

    j.

  • 24. Data: 2009-05-13 06:45:45
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    januszek wrote:

    > Wybierałem z gotowych, oreklamowanych kopert czy też wysłałem w czystej
    > a reklama na niej została naniesiona już później, w trakcie procesu
    > wysyłania?

    Wybrałeś te z kupki "reklamy":

    23. Użytkownik wyraża zgodę na wykorzystywanie przez Onet.pl konta
    użytkownika do celów komercyjnych, w szczególności poprzez:
    [...]
    b. dołączanie reklam i innych treści o charakterze informacji handlowej
    do listów przychodzących i wychodzących z bezpłatnego konta,

    i zrobiłeś to świadomie, a operator z góry Cię o tym poinformował. Czyli
    - z formalnego punktu widzenia - to Ty rozsyłasz reklamy.

    M.

  • 25. Data: 2009-05-13 06:49:47
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    januszek wrote:

    > Zgubiłem się ;) Chyba próba przeniesienie tego do rzeczywistości
    > analogowej ;) nie ma żadnego sensu ;)

    Ma. Znakomita większość problemów "w internecie" niczym się nie różni od
    problemów poza internetem. Tylko słowo "internet" powoduje u polityków,
    prawników (w tym sędziów), policjantów czy w ogóle większej częci
    społeczeństwa wprowadzenie w stan stuporu.

    M.

  • 26. Data: 2009-05-13 06:52:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 May 2009 08:38:44 +0200, januszek napisał(a):

    > Zgubiłem się Chyba próba przeniesienie tego do rzeczywistości
    > analogowej nie ma żadnego sensu

    No nie do końca.
    Nawiązując do Twojej analogii (darmowe koperty z reklamą i odpłatne,
    oklejone, wskazałeś, że reklama była dla Ciebie oczywista w momencie
    wybierania koperty), zapytałem o to, czy korzystając z bezpłatnego konta
    listelowego wiedziałeś -- z regulaminu -- że usługodawca dokleja śmieci.

  • 27. Data: 2009-05-13 06:53:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Ma. Znakomita większość problemów "w internecie" niczym się nie różni od
    > problemów poza internetem.

    Reklama pełni rolę znaczka pocztowego. ;)

    --
    spp

  • 28. Data: 2009-05-13 07:12:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    spp napisał(a):

    > Reklama pełni rolę znaczka pocztowego. ;)

    Ok, idąc tym tropem to co by było gdyby Polska Poczta zaczęła wydawać,
    za pieniądze reklamowe znaczki pocztowe, np reklamujace napoje,
    samochodzy etc ;)

    j.

  • 29. Data: 2009-05-13 07:13:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

> [...]
    > wybierania koperty), zapytałem o to, czy korzystając z bezpłatnego konta
    > listelowego wiedziałeś -- z regulaminu -- że usługodawca dokleja śmieci.

    W mojej analogii koperta była biała bez reklamy a reklama była nanoszona
    juz później, czyli po tym jak wrzuciłem list do skrzynki pocztowej.

    j.

  • 30. Data: 2009-05-13 07:14:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał(a):

> [...]

    > i zrobiłeś to świadomie, a operator z góry Cię o tym poinformował. Czyli
    > - z formalnego punktu widzenia - to Ty rozsyłasz reklamy.

    Całkowita zgoda z powyższym. Wszystko jasne.

    j.