  • 41. Data: 2009-05-13 13:45:38
    Temat: Re: reklamuy doczepiane w darmowych kontach mail
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > wyslij sam do siebie i zobacz. Niektorzy doklejaja, jak nazwa.pl gdy sie
    > zalzoy darmowe konto mailowe do kupionej domeny.

    ja wyslalem z gazety i z gugla i nic nie dostalem ponad to, co napisalem

    nie chce mi sie zakladac na innych serwisach, zeby to sprawdzic,

    jak ci nazwa.pl nie pasuje to zmien dostawce uslug. tylko nie laduj sie
    w home.pl itp, bo z deszczu pod rynne ;)

  • 42. Data: 2009-05-14 23:48:11
    Od: "Orange :)" <a...@a...pl>

    W artykule <gueiu1$ddr$3@inews.gazeta.pl> doslaw napisal(a):

    > jak ci nazwa.pl nie pasuje to zmien dostawce uslug. tylko nie laduj sie
    > w home.pl itp, bo z deszczu pod rynne ;)

    Z ciekawości aż spytam:
    co masz przeciwko home.pl ?
    mam tam konto, i niczego zlego od lat nie moge powiedziec....

    --
    Pozdr.