  • 1. Data: 2009-05-12 09:13:05
    Temat: Zaświadczenie o zarobkach dla banku - czeski film
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam,

    Mam pytanko. Staram się o kredyt. Pooprosilam mojego pracodawce o
    zaświadczenie o zarobkach. Otrzymałam zaświadczenie od pani z kadr i
    płac na formularzu firmy. Bank nie zaakceptował takiego zaświadczenia,
    chce wypełniony formularz banku. Pani stwierdza, że od dwóch lat jest
    zasada, że zaświadczenia są wystawiane tylko na drukach firmy i nie
    wystawi innego. Co z tym fantem zrobić? Czy jest jakiś przepis, który
    zmusza pracodawce do wypelnienia druku banku?

    Pozdrawiam,
    Kasia

  • 2. Data: 2009-05-12 09:15:30
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Zaświdczenie bankowe wypełnij sama na podstawie druczku wystawionego przez
    pracodawcę i poproś o pieczątkę z zakładu pracy i podpis osoby uprawnionej.
    Podeprzyj się koniecznością takiekgo rozwiązania. Wszyscy są ludźmi, nie
    powinno być problemu

  • 3. Data: 2009-05-12 12:00:34
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 12 Maj, 11:13, k...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > zaświadczenie o zarobkach. Otrzymałam zaświadczenie od pani z kadr i
    > płac na formularzu firmy. Bank nie zaakceptował takiego zaświadczenia,

    Pismo do "prezesa Banku" - odpowiednio wysoko, ze wskazaniem ze nie
    honorują zaświadczenia, a pracodawca nie wydaje innych. Dołącz kopie
    zaświadczenia z pracy. Jesteś klientką, a tu chodzi o wyniki
    sprzedaży ;-)

  • 4. Data: 2009-05-12 19:17:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    i.googlegroups.com...
> [...]
    > wystawi innego. Co z tym fantem zrobić? Czy jest jakiś przepis, który
    > zmusza pracodawce do wypelnienia druku banku?

    Podstawowe pytanie, czy zaświadczenie z firmy zawiera wszystkie te dane,
    które są w zaświadczeniu z banku. Bo często na tych z banku są jakieś
    sformułowania typu upoważnienie do telefonicznej weryfikacji. Poza tym bank
    chce zaświadczenie na swoim formularzu, bo wówczas wiadomo, w jakim celu je
    pracodawca wystawia. Tym samym, jeśli później się okaże, ze wystawił sobie
    lewe zaświadczenie, to jest współsprawcą oszustwa i jeśli nie uda się od
    Ciebie ściągnąć tego kredytu, to pójdą do pracodawcy.