  • 1. Data: 2009-05-12 08:35:00
    Temat: Zakaz prowadzenia pojazdów
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie.
    Dostałem sądowy zakaz prowadzenia pojazdów.
    W związku z powyższym mam pytanie. Czy wolno mi prowadzić inne pojazdy poza
    tymi, wymagającymi specjalnych uprawnień w formie prawa jazdy?
    Mam na myśli np. skuter poniżej 50ccm poj. Bo rozumiem, że już motorek
    125ccm (PJ kat. A1) jest już wykluczone? Jak to się ma z punktu widzenia
    prawnego?

    --
    Pozdrawiam, Wycior

  • 2. Data: 2009-05-12 08:37:13
    Temat: Re: Zakaz prowadzenia pojazdów
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wycior" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W związku z powyższym mam pytanie. Czy wolno mi prowadzić inne pojazdy
    > poza tymi, wymagającymi specjalnych uprawnień w formie prawa jazdy?

    A jak brzmi zapis w wyroku?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-12 08:57:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wycior wrote:
    > Witam serdecznie.
    > Dosta?em s?dowy zakaz prowadzenia pojazdów.
    > W zwi?zku z powy?szym mam pytanie. Czy wolno mi prowadziae inne pojazdy poza
    > tymi, wymagaj?cymi specjalnych uprawnien w formie prawa jazdy?
    > Mam na my?li np. skuter poni?ej 50ccm poj. Bo rozumiem, ?e ju? motorek
    > 125ccm (PJ kat. A1) jest ju? wykluczone? Jak to sie ma z punktu widzenia
    > prawnego?
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Wycior

    pojazdow, czy pojazdow mechnicznych?

    bo moze sie okazac, ze i za rower mozesz pojsc siedziec

  • 4. Data: 2009-05-12 09:08:07
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > pojazdow, czy pojazdow mechnicznych?

    "Na podstawie (...) zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych w
    ruchu lądowym (...)"

    --
    Pozdrawiam, Wycior

  • 5. Data: 2009-05-12 09:25:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > "Na podstawie (...) zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych w
    > ruchu lądowym (...)"

    No to masz odpowiedz. Motorowerem nie pojezdzisz.
    Rowerem pewnie tak i furmanka takze :)
    Trza bylo nei pic. Swoja droga by mogli dac mozliwosc np. zeby za pierwszym
    razem sie wykupic od zakazu.
    Powiedzmy tak od 100 tys. zl do miliona w zaleznosci od dochodow na cele
    zwiazane z pomoca ofiarom lub na budowe autostrad :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-05-12 09:30:44
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > zwiazane z pomoca ofiarom lub na budowe autostrad :)

    jak inne oplaty na budowe autostrad co pozniej sie slyszy ze poszly na
    emerytury albo dodatki dla kolejarzy i gornikow bo strajkowali

    to juz lepiej na ofiary

    Icek

  • 7. Data: 2009-05-12 09:35:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wycior wrote:

    > "Na podstawie (...) zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych w
    > ruchu l?dowym (...)"

    no to zostaje ci rower, hulajnoga albo deskorolka.

  • 8. Data: 2009-05-12 12:14:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 12 maj 2009 11:35
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gubfsm$2qc$1@inews.gazeta.pl>):

    > no to zostaje ci rower, hulajnoga albo deskorolka.

    E czemu? Skoro lądowym, to motorowka może być, mylę się?

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2009-05-12 13:49:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > E czemu? Skoro lądowym, to motorowka może być, mylę się?

    I helikopter takze :)
    W sumie czasem nawet szybciej w wielu przypadkach, tylko gorzej z
    parkowaniem :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-05-12 13:58:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gubfsm$2qc$1@inews.gazeta.pl>):

    > E czemu? Skoro lądowym, to motorowka może być, mylę się?

    Ale on chciał po ulicy, a motorówką będzie ciężko.
    Zastanawiam sie gdzie sie poduszkowiec łapie.