  • 11. Data: 2009-05-12 12:05:48
    Temat: Re: reklamuy doczepiane w darmowych kontach mail
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    news:pan.2009.05.12.11.50.37@rudak.org...

    > A skąd my to możemy wiedzieć? ;-)

    no bez jaj tak dzialaja przeciez darmowe konto, chocby w nazwa.pl
    Wysylasz maila o tresc heja!
    odbiroca otrzymuje
    Heja!
    --
    nazwa.pl darmowe serwery itp bzdety

  • 12. Data: 2009-05-12 12:07:00
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Se regulamin konta darmowego poczytaj.

    czego nie rozumiesz w moim temacie ?

  • 13. Data: 2009-05-12 12:12:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 12 May 2009 14:05:48 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > no bez jaj tak dzialaja przeciez darmowe konto, chocby w nazwa.pl
> [...]

    A skąd ja mam wiedzieć, że Ty tego nie dopisałeś? :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2009-05-12 13:14:20
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > A skąd ja mam wiedzieć, że Ty tego nie dopisałeś? :-)

    to ci teraz mowie, i takie jest zalozenie i pytanie z tematu aktualne :)

  • 15. Data: 2009-05-12 16:33:33
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > czego nie rozumiesz w moim temacie ?

    zgodze się z agentem
    nie ma przymusu zakladania tam konta, a zakladajac zgadzasz sie z
    regulaminem, ktory przewiduje doczepianie reklamy. Jak byś się nie
    zgadzała, to co innego, ale dobrowolnie się zgadzasz.

    na ten przykład ja nie lubie reklam, więc do moich maili reklamy nie są
    dołączane, ale też nie korzystam z darmowych skrzynek pocztowych ani z
    zadnego duzego operatora uslug hostingowych

  • 16. Data: 2009-05-12 17:27:30
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > regulaminem, ktory przewiduje doczepianie reklamy. Jak byś się nie
    > zgadzała, to co innego, ale dobrowolnie się zgadzasz.

    To może przeczytajcie, jeden z drugim, post inicjujący ten wątek.
    Mowa jest o mailach _wychodzących_. Adresat takiego maila
    nie jest w żaden sposób związany regulaminem jakiegoś darmowego
    serwisu, a mimo to otrzymuje niezamówioną informację handlową.

    Piotr

  • 17. Data: 2009-05-12 19:12:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gubfrf$300$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy firmy oferujące takie konta z reklamami nie lamia przypadkiem prawa?

    Oczywiście, ze łamią. Zgodnie z polskim prawem zgodę na otrzymanie reklamy
    ma dać odbiorca. Zgoda nadawcy nie ma tu nic do rzeczy. Gdyby reklama była
    doklejana w taki sposób, że ją widzi (załóżmy przy korzystaniu z maila za
    pośrednictwem strony da się to zrobić), to wówczas właściciel konta ma
    współsprawstwo. jeśli to jest gdzieś dalej doklejane, to już sam nadawca
    nie odpowiada.

  • 18. Data: 2009-05-12 21:55:30
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    PiotRek wrote:

> [...]
    > nie jest w żaden sposób związany regulaminem jakiegoś darmowego
    > serwisu, a mimo to otrzymuje niezamówioną informację handlową.

    Masz 100 % racji ;-) Jednak prawdą jest, że maile ze stopką reklamową
    nie wysyłają się same.

    Załóżmy, że w Polsce istnieje zakaz wysyłąnia reklam bez zgody odbiorcy
    poprzez Pocztę Polską. Na poczcie leżą bezpłatne koperty z reklamami
    podpasek A., a w okienku można za 10 groszy kupić koperty bez reklam.
    Wysyłasz list. Czy firma A. odpowiada za wysłanie niezamówionej reklamy
    w bezpłatnej kopercie, którą Ty wybrałeś i wysłałeś?

    M.

  • 19. Data: 2009-05-13 03:48:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał(a):

    > Masz 100 % racji ;-) Jednak prawdą jest, że maile ze stopką reklamową
    > nie wysyłają się same.

    Wysyłający maila nie ma wpływu na treść reklamy.

> [...]
    > Wysyłasz list. Czy firma A. odpowiada za wysłanie niezamówionej reklamy
    > w bezpłatnej kopercie, którą Ty wybrałeś i wysłałeś?

    Wybierałem z gotowych, oreklamowanych kopert czy też wysłałem w czystej
    a reklama na niej została naniesiona już później, w trakcie procesu
    wysyłania?

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 20. Data: 2009-05-13 04:14:32
    Od: spp <s...@o...pl>

    januszek pisze:

    > Wybierałem z gotowych, oreklamowanych kopert czy też wysłałem w czystej
    > a reklama na niej została naniesiona już później, w trakcie procesu
    > wysyłania?

    Zawierając umowę na korzystanie z bezpłatnej skrzynki _nakazujesz_ im
    (nie _wyrażasz_zgodę_) wysyłanie w kopertach z reklamami. :)

    --
    spp