  • 1. Data: 2009-05-12 07:38:47
    Temat: Prawo pracy: praca w swieto-zamiana na wolne-chorobowe
    Od: g...@p...pl

    Witam,

    pracuje w firmie, ktora 1 maja (piatek) musiala normalnie
    funkcjonowac, w zamian za to wszyscy dostalismy
    4 maja (poniedzialek) wolne (dokladnie 1,5 dnia wolnego).

    Sek w tym, ze 1 maja bylem chory. Teraz kadry sie upieraja,
    ze skoro w piatek bylem na chorobowym, to poniedzialek
    byl dla mnie urlopem, ktory sie odejmie z mojej rocznej puli.

    Wydaje mi sie, ze skoro w piatek, ktory przeciez byl swietem,
    bylem na chorobowym, to tak jakbym w ten piatek pracowal
    (tyle,ze za mniejsza kase), wiec nalezy mi sie, tak jak ludziom
    z firmy, ktorzy tego dnia zjawili sie w pracy, wolny poniedzialek,
    w zamian za prace w swieto.

    Bede wdzieczny za Wasze opinie, uzasadnienie.

    Dzieki.

    KM.