  • 11. Data: 2003-10-30 16:00:19
    Temat: Re: reklamacja towaru tylko z oryginalnbym opakowaniem
    Od: kam <X...@X...plX>

    Marek Radwański wrote:
    > gdzie u Łętowskiej tak jest napisane,

    Dobre pytanie.. z moich notatek wynikałoby że przy omawianiu pkt.21
    art.385[3] kc (uzależnianie odpowiedzialności od spełnienia przez
    konsumenta nadmiernie uciążliwych formalności)- albo w komentarzu do
    ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów, albo w "Prawie umów
    konsumenckich" - ale w drugim wydaniu tego nie widzę...
    Poszukam :)

    KG

  • 12. Data: 2003-10-31 09:03:33
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    kam <X...@X...plX> napisał(a):

> [...]
    > konsumenta nadmiernie uciążliwych formalności)- albo w komentarzu do
    > ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów,

    w rzeczy samej - Komentarz do Ustawy o ochronie , wydanie 3, str. 118-119,

    a już myślałem, że zjadłem wszystkie rozumy i nic takiego Prof. nie
    napisała :-),

    pzdr

    marek radwański
    "dostarczenia