eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki › Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <l275qf$s4f$1@mx1.internetia.pl>
    <524729fa$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1309282134520.3852@quad> <l28o2u$rrv$1@mx1.internetia.pl>
    <5247f3c6$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <l28v3n$j66$1@mx1.internetia.pl> <l2939r$odi$1@node2.news.atman.pl>
    <l29793$dvp$1@mx1.internetia.pl>
    <52485b14$1$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    <l29ris$h28$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <l29ris$h28$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    Date: Sun, 29 Sep 2013 20:32:09 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 37
    Message-ID: <52487240$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.95.23
    X-Trace: 1380479552 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2221 83.31.95.23:64810
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:728807
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:l29ris$h28$1@mx1.internetia.pl...
    >
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:52485b14$1$2222$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >>>
    >>> Co innego jeśli USTOSUNKOWAĆ SIĘ DO ŻĄDANIA to po prostu
    >>> PODJĄĆ JAKĄŚ DECYZJĘ. Nawet przeczytałem kilka definicji tego zwrotu
    >>> i wychodzi mi jednak ta opcja. A w tej sytuacji wystarczyłoby, że
    >>> sprzedawca
    >>> sobie pomyśli (lub napisze sobie gdzieś) "zgadzam się/ nie zgadzam się"
    >>> i problem załatwiony.
    >>>
    >>> Jednak z tego co się orientuje to takie nie do końca jasne przepisy są
    >>> często
    >>> interpretowane na korzyść konsumenta. I dlatego nie odrzucam opcji, że
    >>> jednak
    >>> sprzedawca musi zrobić wszystko co w jego mocy i nie może na mnie
    >>> zrzucić
    >>> obowiązku chodzenia gdzieś, dzwonienia, dowiadywania się...
    >>>
    >>>
    >>
    >> Pismo nadane w urzędzie pocztowym uznaje się za doręczone w terminie,
    >> jeśli zostało nadane przed upływem terminu i nie ma co tu kombinować.
    >
    > Ale to nie o to chodzi. Żadne pismo nie było nadane ani w terminie ani po
    > terminie.
    > Podobno leżało w sklepie. Ktoś miał dzwonić (ustna informacja) ale nie
    > zadzwonił.
    > Po 3 tygodniach przypomniałem sobie o tym i poszedłem do sklepu. Pismo
    > (odmowne) leżało tam podobno przez 2 i pół tygodnia.
    >

    Mieli odpowiedzieć w terminie. Nie odpowiedzieli i mają problem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1