eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworejestrowanie i odsprzedawanie domen internetowych - legalnosc › Re: rejestrowanie i odsprzedawanie domen internetowych - legalnosc
    From: pakalk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rejestrowanie i odsprzedawanie domen internetowych - legalnosc
    Date: Mon, 4 Aug 2008 06:45:10 -0700 (PDT)

    On 4 Sie, 12:48, Marian <m...@a...pl> wrote:

    >   z tego co wiem znak towarowy zastrzega sie w roznych obszarach. co za
    > tym idzie mozna zastrzec domene. Ale... ktos kto wyklada 500+ zlotych
    > (czy jakos tak) nma zastrzezenie nie kupuje tej domeny za nawet 122 zlotr?

    Chodzilo mi o to, ze zastrzezenie onet.pl powoduje tyle, ze nikt poza
    nami tej nazwy uzywac nie moze, ale wylacznego prawa do domeny onet.pl
    nam to nie daje - prawo do zarzadzania taka domena ma osoba, ktora ja
    wykupi u rejestratora. Chociaz sad polubowny powiedzial 2 lata temu co
    innego ;) ale z zastrzezeniem celu zakupu domeny...

    http://prawo.vagla.pl/node/6290

    De facto, w mojej opinii, domena to adres. Tak jak np. Sienkiewicza 67
    - jesli ktos tak nazwie firme i zastrzeze znak towarowy, to nie
    znaczy, ze ktos inny tam sie nie moze wprowadzic.