eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworejestrowanie i odsprzedawanie domen internetowych - legalnosc › Re: rejestrowanie i odsprzedawanie domen internetowych - legalnosc
    From: pakalk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rejestrowanie i odsprzedawanie domen internetowych - legalnosc
    Date: Mon, 4 Aug 2008 03:22:07 -0700 (PDT)

    On 4 Sie, 12:14, kris <k...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Zastanawiam sie przy jakich warunkach taki proceder jest legalny. Z
    > tego co wyczytalem w internecie wnioskuje, ze osoba prywatna (lub
    > prowadzaca dzialalnosc gospodarcza np. Posrednictwo Sprzedazy Domen)
    > moze rejestrowac i odsprzedawac domeny, ktore zawieraja nazwy nie
    > bedace zastrzezonymi znakami towarowymi.
    >
    > Dobrze wnioskuje czy tez moze sie myle? Z gory dziekuje za odpowiedz
    > najchetniej z wyjasnieniem.

    Z tego co ja wiem, to absolutnie mozna rejestrowac domeny takie tylko
    jakie sie zapragnie, bez patrzenia na to, czy jest nazwa domeny
    zblizona albo taka sama jak zastrzezony znak towarowy. Tutaj nie
    dzialaja te przepisy (domena, to adres, nie znak towarowy). Nawet
    jesli ktos zarejestruje np. nasza-klasa.pl jako znak towarowy, to na
    plaszczyznie domen nie ma to odzwierciedlenia, ale niech sie
    wypowiedza inni i mnie sprostuja, wytkna mi bledy - moja wiedza w tym
    zakresie moze (jest) byc bledna.