  • 1. Data: 2005-10-09 23:16:37
    Temat: pytanie
    Od: "desant" <n...@d...pl>

    załóżmy, że jestem osobą profesjonalnie wyceniającą antyki, o dużej renomie,
    i dowiaduję się, że ktoś od dłuższego czasu prowadzi bez mojej wiedzy
    agencję kontaktową ze mną, sprzedając mój numer telefonu i nazwisko swoim
    klientom. czy ten człowiek łamie prawo? czy fakt, że jestem w stanie
    udowodnić(tak mi się wydaje), że swoją działalnością szkodzi mi, ma jakieś
    znaczenie? proszę o odpowiedź
    może być na priv
    d...@g...pl

  • 2. Data: 2005-10-10 05:47:33
    Temat: Re: pytanie
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "desant" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > klientom. czy ten człowiek łamie prawo? czy fakt, że jestem w stanie
    > udowodnić(tak mi się wydaje), że swoją działalnością szkodzi mi, ma jakieś

    Prowadzisz działalnośc gospodarczą?
    Potrafisz udowodnić poniesione szkody?

    vertret

  • 3. Data: 2005-10-10 09:24:16
    Od: "desant" <n...@d...pl>

    vertret wrote:
    > Prowadzisz działalnośc gospodarczą?
    > Potrafisz udowodnić poniesione szkody?

    prowadzę. nie potrafię udowodnić na papierze konkretnych, wymiernych szkód
    finansowych(w sensie spadku ilości zleceń, obrotu - to zbyt nierówna i
    nieregularna branża) ale pośrednio - przez utratę dobrego imienia i zaufania
    klientów. Mam zeznania ludzi, którzy byli świadkami zdarzeń, kiedy
    działalność tego człowieka przekładała się na poddanie w wątpliwość mojego
    profesjonalizmu i etyki zawodowej, oraz utratę konkretnych, bardzo poważnych
    klientów - dwa, trzy przypadki.

  • 4. Data: 2005-10-10 09:35:17
    Od: "desant" <n...@d...pl>

    desant wrote: