eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopytanie › Re: pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "desant" <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie
    Date: Mon, 10 Oct 2005 11:24:16 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 13
    Message-ID: <didbqq$9jp$1@node1.news.atman.pl>
    References: <dic88n$6t0$1@achot.icm.edu.pl> <dicv8o$f4e$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: systemy87.toya.net.pl
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1128936090 9849 217.113.225.87 (10 Oct 2005 09:21:30
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Oct 2005 09:21:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:333714
    [ ukryj nagłówki ]

    vertret wrote:
    > Prowadzisz działalnośc gospodarczą?
    > Potrafisz udowodnić poniesione szkody?

    prowadzę. nie potrafię udowodnić na papierze konkretnych, wymiernych szkód
    finansowych(w sensie spadku ilości zleceń, obrotu - to zbyt nierówna i
    nieregularna branża) ale pośrednio - przez utratę dobrego imienia i zaufania
    klientów. Mam zeznania ludzi, którzy byli świadkami zdarzeń, kiedy
    działalność tego człowieka przekładała się na poddanie w wątpliwość mojego
    profesjonalizmu i etyki zawodowej, oraz utratę konkretnych, bardzo poważnych
    klientów - dwa, trzy przypadki.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1