    From: "Tomasz Grzelka" <t...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: psy+wlasciciele
    Date: Wed, 14 Jul 2004 18:37:37 +0200
    Sender: g...@k...onet.pl@luthien.topole.waw.pl

    Moi Drodzy,

    dzieki za odpowiedz. Zgoda, ze jest problem. U mnie na osiedlu tez jest Pan,
    ktory sprzata po swoim psie. Chlubny wyjatek. Sa tez ludzie, ktorym jesli
    zwroci sie uwage to powiedza 'przepraszam, zaraz sprzatne' Nie potepiam
    wszystkich wlascicieli psow. Wkurzyla mnie Pani, ktora opisalem w poprzednim
    poscie. Osiedle jest ogrodzone i niektorym wydaje sie, ze mozna wszystko
    robic a na zebraniach wspolnoty jest lament jak to osiedle jest zaniedbane.
    No ale to inna sprawa.
    Moja nadal pozostaje nierozwiazana. Ja uwazam, ze zadne podatki nie
    usprawiedliwiaja wyprowadzania psa pod balkon sasiada. Co prawda lato takie,
    ze okien otwierac nie trzeba ale podobno ma sie ocieplic
    Male miasteczko, brak strazy miejskiej (i wiejskiej) i bezczelna blondyna

    Pozdrawiam

    Tomek