  • Data: 2004-07-14 20:54:26
    Temat: Re: psy+wlasciciele
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "abba" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:20040714195341.23463727.abba1234@op.pl...

    > Zadzwon do strazy miejskiej i powiedza ci, czy mozna tam wyprowadzac psy
    (pewnie nie - be te miejsca sa tak usytuowane, aby nie kolidowaly z
    mieszkancami) i tam Ci powiedza co masz zrobic...

    Popatrz na to z drugiej strony: skąd właściciele psów mają wiedzieć, które
    to miejsca? Jak żyje takiej tabkliczki nie widziałem. Zresztą również nie
    spotkałem się z tego typu tajnymi zarządzeniami

    > Majwyzej bedziesz donosil strazy miejskiej :)

    No! A później mu drzwi pomalują albo szybę wybiją.