  • Data: 2004-07-14 18:01:39
    Temat: Re: psy+wlasciciele
    Od: "Tomasz Grzelka" <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mieszkasz na parterze. Jesli masz balkon, to po problemie - posadz kwiaty
    na
    > balkonie.
    > I podlewaj je przy pomocy szlaufu podpietego do kranu (jak tylko widzisz
    > psiego wyprowadzacza).
    > Za efekt recze.
    > A w koncu Ty tez placisz i czynsz i podatki, to mozesz na balkonie
    > pielegnowac kwiatki.

    A wiesz, ze o tym pomyslalem :-) Kwiaty sa, a ze trenuje podlewanie wiadrem
    to chyba nie powinno nikomu przeszkadzac, ze nie zawsze trafie tam gdzie
    chce? :-)
    Swoja droga to nie chce sie mscic na zwierzaku. Zwykle wlasciciel bywa
    madrzejszy od psa ale jak widac sa wyjatki.
    C. mi proponowala posadzic kwiaty na trawniku. Moja ladniejsza polowa :-)
    posadzila jakis krzew. Przywiazala do patyczka. W ciagu miesiaca zostal dwa
    razy wyrwany a raz oskubany z kory. Moi rodzice mieszkajacy na wsi,
    posadzili kwiaty za ogrodzeniem, tuz przy chodniku. I ROSNA!!!! A jest to
    droga do szkoly, mlodziez chodzi na dyskoteki a nikt niczego nei podeptal a
    sasiedzi jeszcze dosadzaja swoje.
    Gdzie sobie poszla kultura z "miasta"?
    Wybaczcie przemyslenia natury filozoficzno-socjologicznej :-)
    Pozdrawiam

    Tomek