  • Data: 2004-07-15 09:21:16
    Temat: Re: psy+wlasciciele
    Od: "Dulek" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekB:
    > Moze niekoniecznie wlasna, ale moznaby sprzatnac kupke po piesku i
    > odniesc ja pod drzwi owej pani z tekstem, ze chyba cos zgubila... A
    > skoro placi za sprzatanie i obojetne jest jej gdzie kupa sie znajdzie,
    > to na pewno ktos to sprzatnie sprzed jej drzwi... :P
    > pzdr.
    > B.

    Niedawno w radio wypowiadał się koleś, którego denerwowało, że taka paniusia
    właśnie wychodzi z pieskiem pod jego okno, wtedy piesek udaje kangura i się
    kończy na etruskiej figurce z brązu już za chwilę bezpańskiej oczywiście.
    Prośby nie pomagały. Nie wiem, o co mu chodziło, ale z szelmowskim
    uśmieszkiem na koniec opowiadał, że udał się do ów paniusi pod drzwi i
    poprosił swego psa o pewną przysługę. Ja tam nie wiem, o co chodzi, ale
    paniusia ponoć się nauczyła, że jak sama nie wali pod blokiem, to i pupilek
    nie powinien.
    Pozdr. Dulek