  • Data: 2003-01-23 10:14:42
    Temat: Re: [przepraszam, pilne]nie chcę trzeci raz płacić za projekt!
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Niestety bieżącego :(
    :
    : > [...]
    : > tyle, że ten przepis obowiązuje dopiero od marca 2001 (czy
    : > jakoś tak),
    :
    : A tego to już sama nie wiem. Teoretycznie ustawa - z
    : 15.12.2000 - "wchodzi w życie po upływie 12 miesięcy od dnia
    : ogłoszenia". Praktycznie jeszcze we wrześniu nikt ode mnie
    : papierów projektanta nie żądał.

    bo we wrzesniu jeszcze zjazdu ine było,
    inna kwestia, złożyłaś ponownie wniosek czy to jest wciąż to samo
    postepowanie?