  • Data: 2003-01-23 10:36:29
    Temat: Re: [przepraszam, pilne]nie chcę trzeci raz płacić za projekt!
    Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:030e01c2c2d8$1283b0a0$a740200a@zm...
    > [...] złożyłaś ponownie wniosek czy to jest
    > wciąż to samo postepowanie?

    Nowy wniosek. Poprzedni pani urzędnik życzliwie doradziła mi
    wycofać - nie miałam szans uzupełnić braków w dokumentacji w
    wyznaczonym terminie (decyzja WZiZT, a potem opinia ZUDP w 21
    dni, kiedy na uprawomocnienie decyzji czeka się ustawowe dwa
    tygodnie, a ZUDP zbiera się dwa razy w miesiącu i wymaga
    dostarczenia dokumentów - między innymi WZiZT - tydzień
    wcześniej - he he), co wiązałoby się z ostemplowaniem projektu
    śliczną czerwoną pieczątką "odmawiam wydania pozwolenia" i
    niemożnością jego ponownego użycia. No to wycofałam. "Pierwsze
    wolne" (czytaj takie, na które zdążyłam z aktualizacją mapy)
    posiedzenie ZUDP było 7 stycznia...

    Hanka Skwarczyńska
    i kotek Behemotek
    KOTY. KOTY SĄ MIŁE