  • Data: 2003-01-23 11:11:36
    Temat: Re: [przepraszam, pilne]nie chcę trzeci raz płacić za projekt!
    Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:03a201c2c2dc$783491e0$a740200a@zm...
    > [...]
    > a mogłabyś i podpowiedzieć na jakiej podstawie prawnej
    > żądają okazania tych uprawnień projektanta?
    > bo zdaje się, że znalazłaś lukę w prawie :)

    Aż taka zdolna chyba nie jestem :) Na podstawie rzeczonej ustawy
    naturalnie - wniosek został złożony już po upływie tych
    nieszczęsnych trzech miesięcy (nie mogli napisać "czterech"?
    taka ładna liczba...).

    Tak na logikę to się chyba da udowodnić oba stanowiska - z
    jednej strony bardzo chcę mieć rację ;), z drugiej równie dobrze
    mogłabym przytargać jakiś przedwojenny, niezgodny z niczym
    projekt i upierać się, że urząd powinien go przyjąć, bo w
    chwili, kiedy go kupowałam, był całkiem w porządku. Niemniej
    jednak ciągle mam nadzieję, że zapis o prawie wykonywania
    funkcji pozwoli mi uratować te parę(naście) stów - ostatecznie
    teraz, po wejściu w życie ustawy, projektant już żadnej funcji
    nie wykonuje, on ją wyukonał, kiedy jeszcze nie potrzebował do
    tego świstka z izby. Idę czytać prawo budowlane :)

    Pozdrawiam
    Hanka
    --
    Hanka Skwarczyńska