  • Data: 2003-01-23 11:01:21
    Temat: Re: [przepraszam, pilne]nie chcę trzeci raz płacić za projekt!
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Aż taka zdolna chyba nie jestem :) Na podstawie rzeczonej ustawy
    : naturalnie - wniosek został złożony już po upływie tych
    : nieszczęsnych trzech miesięcy (nie mogli napisać "czterech"?
    : taka ładna liczba...).

    ustawa mówi o tym kto może projektować pod jej rządami,
    ale
    1) Twój projektant zrobił to wczesniej - zgodnie z prawem
    2) projekt jest zgody z decyzją o wzizt

    to dlaczego ma być niewazny?

    : Idę czytać prawo budowlane :)

    współczuję :)