  • Data: 2003-01-23 10:24:32
    Temat: Re: [przepraszam, pilne]nie chcę trzeci raz płacić za projekt!
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: <c...@p...onet.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Ale świństwo - proponuję zerknąć do art. 62 - " Do postępowań
    administracyjnych
    : wszczętych przed dniem wejścia w życie ustawy, a nie zakończonych decyzją
    : ostateczną, stosuje się przepisy ustawy. Właściwość organów określa się na
    : podstawie przepisów ustawy." Czyli jak już złozysz wszystkie papiery, ale
    nie
    : zostanie wydana decyzja, to i tak będą wymagać dokumentów określonych w
    ustawie.
    : Nieżle się panowie architekci zabezpieczyli :))

    <mode szept teatralny>
    psst, psst
    to jest nieaktualny tekst ustawy.
    On został zmieniony w marcu 2001, właśnie o tym rozmawiamy
    < mode off>

    :)