  • Data: 2003-01-23 10:54:19
    Temat: Re: [przepraszam, pilne]nie chcę trzeci raz płacić za projekt!
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Przekonaj mnie (a jeszcze lepiej panią urzędnik), że nie mam
    : racji :) Póki co wygląda na to, że dwutygodniowy poślizg
    : spowodował upadek, w wyniku którego leżę. Mogę nawet zakwiczeć

    takie mam pytanie do pani urzędniczki:
    "jaki przepis spowodował, że posiadany przez Ciebie projekt nie może być
    użyty?"

    rozumiem, że projektant nie może pełnić nadzoru autorskiego na budowie, i w
    ogóle nic nie może,
    ale to jego problem.

    nie znalazłem przepisu o unieważnianiu projektów, samorzadzie projektów,
    śmierci projektów itd. itd. :)